Liesje1611 schreef:Ben ik de enige die het vreemd vind dat ts haar moeder haar vol probeert te stoppen met vet eten? Dit is alles behalve een gezonde situatie..
Ja, ze is 13 en ja, moet voldoende eten.. Maar dan wel gezond (en tuurlijk, zo nu en dan lekker snacken hoort erbij) maar als moeder hoor je je kind gezond voedsel voor te zetten. Krijg hier een beetje een 'feeder' idee bij.
En niet alle richtlijnen gelden voor iedereen he.. Ik hoorde al van iemand dat je met 13 op 5/7 boterhammen per dag moet zitten, doe normaal joh. Ik eet er hooguit 3, en ja, ik leef nog, zie er goed uit en ben prima op gewicht
Ts, is het een idee om dit met je schooldokter te bespreken als je daar weer ns langs moet? Nu ben je waarschijnlijk prima op gewicht, maar als je moeder je vol blíjft stoppen met vette zooi moet je vroeg of laat wel op gaan passen..
Jij snapt me tenminste
en we hebben hier geen schooldokterVond het ookal raar, 7 boterhammen

Je bent volop in de groei en één keer per week patat en een reep chocola ga je echt niet dood aan, om maar een voorbeeldje te geven. Kijk even in mijn profiel met deze informatie in je achterhoofd;