ydnew schreef:ehm draadjes? stond net onder de douche en denk...zal eens onderzoeken of ik draadjes voel....nou echt niet... kan ze niet vinden... eens even vragen als ik heen moet voor echo om te kijken of alles nog goed zit... heb overigens echt helemaal nergens last van en ook geen vloeiing meer.....gister nog inimini minimaal...vandaag helemaal niks..
Ik kan de draadjes ook niet voelen, mijn baarmoeder ligt dusdanig gekanteld dat de huisarts de baarmoedermond ook niet vinden kon en ik door moest naar de gynaecoloog. Dus er hoeft niet direct iets aan de hand te zijn

.
Daarnaast heb ik ook soms nog wat last van krampen, maar dat is meestal net voordat ik weer ongesteld moet worden. En de huidproblemen heb ik ook wel iets meer last van, heb nu vooral op mijn schouders regelmatig een onzuivere huid en dat had ik tijdens het slikken van de pil helemaal niet. Maarja, dat neem ik dan maar voor lief.
mijn eigen HA wilde het niet doen, omdat ik 'pas' (3 maanden terug) bevallen was, en er kans was op beschadigingen. Dus naar de gyn, en dat was natuurlijk een lompe kerel
hehe) of kostte 10 € ofzo