Ik heb niet dezelfde krullen als jij maar ik had er vroeger ook veel last van.
Ik zou als ik jou was stoppen met kleuren. Want dat beschadigt je haar enorm.
De hoeveelheid haaruitval verschilt per persoon en dat kan over een periode erger worden of juist verminderen.
Ik heb altijd al veel last gehad met extreem haaruitval. Er valt niks aan te doen.
Het rare is wel dat ik amper last heb van veel klitten ondanks mijn krullen. Ik ga misschien 1 keer per jaar naar de kapper. Enkel wanneer ik het stijl met de stijltang, merk ik dat het sneller klit.
Ik zou ook stoppen met veel te stijlen. (geen idee of je het iedere dag doet) Maar als je met hitte op je haar werkt, gebruik dan zeker een spray die je haar tegen de hitte beschermt.
Ik stijlde vroeger ook super veel mijn haar en het werd ongelofelijk pluizig en lelijk.
Ga zeker naar de kapper om een redelijk groot stuk van je punten af te knippen want ze zien er wel dood en ongezond uit.
Ik was mijn haar 2 tot 3 keer in de week. En ik gebruik de frizz ease john frieda. De shampoo, conditioner, serum en hitte spray.
klik klik klik Na de conditioneer spoel ik mijn haar nog eens extra uit met koud water. Dat zorgt ervoor dat de haarschubben sluiten en geeft je haar meer glans. Krullen gaan dan ook minder pluizen. Haar voorzichtig droog deppen en even laten rusten in een handdoek. Ik kam mijn haar altijd als het nog nat is maar enkel met zo een kam
klik. Zeer voorzichtig en meestal trek ik vrijwel geen enkele haar mee.
Achteraf kneed ik in mijn vochtig haar nog het serum in en laat ik het in de lucht drogen. Als mijn haar droog is, stijl ik enkel mijn voorpluk.
Na een tijd merk ik wel dat dat het beste was voor mijn haar. Mijn haar ziet er veel gezonder uit en is makkelijk te hanteren

Zeker het niet meer stijlen heeft veel geholpen bij mij.
Hier heb je 2 foto's als je benieuwd bent naar mijn haar (durft wel nog feller te krullen)
klik klikHopelijk ben je hier iets mee en krijg je je krullen onder controle