Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Saintelette schreef:saroanda schreef:Een andere pil kan wel degelijk de pijnklachten verminderen. Ik heb jarenlang verschillende soorten gebruikt, meestal zo'n 2 jaar per soort. Na 2 jaar werkte 'ie niet meer qua pijnbestrijding zeg maar, dus weer overstappen op een andere soort. De laatste 10 jaar gebruik ik een 3 fase pil, deze geeft het beste resultaat.
Ik slik ook de 3fase pil, maar voor mij doet ie eigenlijk niks.. Nog steeds 7 a 8 dagen ongesteld, hoofdpijn enz enz.. Ik vind het daarom ook een enorm nadeel dat je deze bijna niet kunt doorslikken
KarinvdM schreef:Ik krijg in de stopweek erg last van hoofdpijn/migraine. Daarom slik ik 4 strips door en stop dan een paar dagen en zodra ik ongesteld ben begin ik met een nieuwe strip. Op die manier heb ik nergens last van, soms 1 dag wat hoofdpijn.
Ik heb in het verleden verschillende soorten andere pillen geprobeerd, maar dat had geen effect.
Hoe ik straks ooit met de pil moet stoppen weet ik ook niet zo goed...
Sem_ schreef:Als ik de pil slik duurt mijn menstruatie maar iets van 3 dagen, dat is dan wel weer ideaal!Het duurt
helaas wel eerst een dag of 3 voordat het op gang komt als ik ben gestopt. Die 3 dagen ervoor zijn het
ergst, vooral voor mijn omgeving.
KarinvdM schreef:@ Geryon, ik neem op donderdag de laatste pil en begin op maandag meestal weer.
De menstruatie stelt dan inderdaad ook niet zoveel voor.
KarinvdM schreef:Ik wacht altijd wel tot ik een bloeding heb Geryon.
Ik heb namelijk een doosje van 13 strips 
Ik vind het ook gewoon vreselijk, ik rij op een trainingstal, zonder toilet. Ik ben daar vaak van smiddags tot laat savonds en dan moet ik elke keer naar een cafetje iets verder gaan om naar het toilet te gaan.

)
Geryon schreef:KarinvdM schreef:Ik wacht altijd wel tot ik een bloeding heb Geryon.
Ja, is ook wel handig. Als ik in de stopweek geen bloeding heb, heb ik ook niet veel aan die stopweek want ik houd 'm om doorbraakbloedingen te voorkomen![]()
Vraag me alleen af of ik alsnog ongesteld zou worden als ik de dag ervoor alweer ga slikken, gewoon benieuwd