Uiteraard geldt dat niet voor alle niet-enters.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

NoaSky schreef:Hoeveel mensen zijn er wel geënt die dat Niet hebben. Ik denk toch verreweg de meeste..

Tieneke schreef:Klets je er maar uit?! Hpv kan door huid-op-huid worden doorgegeven. Zeggen dat het enkel door seks gaat, is gewoon dom.
. Héél héél erg klein in ieder geval. En in het heel onwaarschijnlijk geval dat er een besmetting plaatsvind word maar 1 procent van besmette personen ernstig ziek.
Heel simpel; heel veel van die ziekten komen niet meer voor juist omdat er geënt wordt. Stoppen met enten zal er alleen maar voor zorgen dat die ziekten op den duur weer terug komen. Ik heb geen kinderen, maar als ik ze wel had zou ik ze sowieso tegen alles laten enten. Vind het vreemd om je kind moedwillig risico te laten lopen
Citaat:Het virus huist namelijk in de schaamstreek en kan al door huid-op-huid contact worden overgebracht. Penetratie, ofwel het binnengaan van de penis in de vagina, is daarom niet noodzakelijk.
Tieneke schreef:Dat snap ik, maar het is niet omdat ik persoonlijk vind dat er een gebrek is aan info, dat het daarom allemaal waardeloos is. Mensen zoals wendyenbram zouden wel eens heel hard kunnen schrikken als ze bv. een monogaam seksleven hebben, zonder hpv bij beide partners op het ene moment en met hpv op het andere moment... Ga je je partner dan beschuldigen van vreemdgaan?
Tieneke schreef:En als je de hand schudt van een besmette man die na toiletbezoek zijn handen niet heeft gewassen?
Citaat:De HPV typen die oorzaak zijn van genitale wratten, abnormale cellen in de baarmoederhals (dysplasie) en/of baarmoederhalskanker verspreiden zich van mens tot mens door seks of intiem (genitaal) huid-op-huid contact. Ze worden niet verspreid door inademing, handenschudden of aanraking van huiselijke objecten zoals een deurkruk.
Tieneke schreef:Brainless, handschudden zelf niet, maar de handelingen daarvoor en na wel dus. Je moer je tampon bv. verwisselen en je kan dan gerust prijs hebben. Het lijkt onwaarschijnlijk, maar het is niet onmogelijk.
Sammie, heel veel mensen denken dat. Héél veel.