Ik heb voor mijn huwelijk nagels laten zetten, omdat ik zelf echt hele zwakke nagels heb en deze de week voor de bruiloft allemaal 1 voor 1 scheurden.
De nagelstyliste is ruim een uur bezig geweest, maar niet heel veel meer. Inderdaad vrijwel geen pijn, alleen met het uitharden even. Dit was de nagelstyliste waar zowel mijn moeder als oma heen gingen, dus ik wist dat ze goed werk leverde. In alle weken geen nagel afgebroken, echt super (gel, geen acryl).
Toen ze uit begonnen te groeien ben ik in mijn eigen woonplaats op zoek gegaan. Uiteindelijk iemand gevonden, website en diplomas zagen er goed uit. Het ging alleen om opvullen. Uiteindelijk is ze 3 uur bezig geweest. Het deed regelmatig veel pijn als ze tegen mijn nagelriemen aanvijlde. Volgens haar kwam dat door droge nagelriemen. Ook de vorm zag er niet uit, onzettend ovaal en niet natuurlijk.
De nagels braken uiteindelijk binnen 2 weken af, ben ook niet meer teruggeweest.
De partner van een vriend van mij heeft toen aangeboden om te herstellen, ze deed het niet beroepsmatog, maar had wel een cursus gevolgd en goede middelen. Ging vlot en pijnloos, maar helaas brak alles weer binnen de kortste keren af.
Daarna ben ik er mee gestopt, ik heb het opgegeven en heb nu weer mijn eigen korte lelijke nagels. Dan maar niet