Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eclair98 schreef:Ff een vraagje van mij kant, is honing dikmakend?
En inderdaad over dat rietje wist ik ook! Ik dronk vroeger ook altijd uit een rietje, maar tegenwoordig eigenlijk niet meer.
xJess schreef:Bedankt voor alle reacties! Hmm het is eigenlijk altijd wat dus...En inderdaad over dat rietje wist ik ook! Ik dronk vroeger ook altijd uit een rietje, maar tegenwoordig eigenlijk niet meer.
@blon_D
Ja ik houd sowieso niet zo van warme drank (koffie, chocomel, cup a soup vind ik ook allemaal niet lekker) maar het is alweer een tijdje geleden dat ik thee op heb, dus ik wil het eigenlijk gewoon weer gaan proberen. Melk drink ik sowieso nooit, dat vind ik enorm vies (ben niet makkelijk haha) Maar die limonade die op de bladzijde hiervoor wordt aangegeven lijkt ook ideaal! Ik ga bij de AH bij ons binnenkort even kijken of die erbij staat.
Maar probeer gewoon eens hier en daar wat uit je komt vanzelf wel iets tegen waar je wat mee kan!
tot ik inzag dat dat écht niet gezond is. Sindsdien neem ik eigenlijk altijd een flesje water mee naar school
het went. Ik drink bijna niks anders meer dan water. En soms inderdaad die stevia limonade! 
Blon_D schreef:Ik zou geen grote hoeveelheden fruitsap zelf maken dit is niet bepaald lang houdbaar. Ze gooien er in de supermarkt niet zomaar houdbaarheids rotzooi door heen. En theesmaakjes met fruit zijn inderdaad slecht voor je tanden maar die zijn ook vies. chai thee heeft geen fruitsmaakje meer kaneel achtig. En als je schijfjes citroen oid in water gooit is dit ook slecht voor je tanden