. Eet alleen nooit fruit direct na een maaltijd want daardoor verteert je maaltijd. langzamer
. En idd vergeperste jus in de ochtend ofzo hmmmmm Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Eet alleen nooit fruit direct na een maaltijd want daardoor verteert je maaltijd. langzamer
. En idd vergeperste jus in de ochtend ofzo hmmmmm

)
Of aan de eiwitshakes, eigenlijk alle eiwitten werken
Maar dan nog zijn vooral mijn voeten en handen ijsklompjes, echt verschrikkelijk. En daarnaast heb ik 9 van de 10 keer blauw/paars aangelopen lippen en nee, dat is geen lippenstift.
SannevdM schreef:Ooeee, lotgenoten!![]()
Ik heb het nu ook al vre-se-lijk koud. Elektrische deken ligt al een aantal weken op bed en daar maak ik ook gretig gebruik van. Winterjas is ook alweer een paar weken uit de kast en gaat dus ook mooi aan. Verder loop ik er momenteel over het algemeen als een ingepakte Eskimo bij.Maar dan nog zijn vooral mijn voeten en handen ijsklompjes, echt verschrikkelijk. En daarnaast heb ik 9 van de 10 keer blauw/paars aangelopen lippen en nee, dat is geen lippenstift.
![]()
Ik heb (mede hierdoor) een grandioze hekel aan de herfst/ winter en ik verlang alweer naar de zomer van 2014. Helaas eerst weer de winter overleven. Snik.