Cayenne schreef:Joolien schreef:Ok nou ik ga eens kijken, ik heb altijd de behoefte aan zoetigheid, ook na het avondeten.
Ik ook, maar eigenlijk kan ik de hele dag door zoetigheid eten en die rush blijft gewoon. Bij mij zit het hem in het sporten versus mijn eetbalans. Ik ben bezig om mijn voedingspatroon om te zetten, maar dat heeft tijd nodig. Daardoor heb ik geregeld honger (geen trek, gewoon ECHT honger) en dan grijp ik dus naar alles wat fout is. Al greep ik nou eens een bruine boterham met kaas..maar op dat moment wil ik alleen maar junkfood. Ik kan ook zo achter elkaar pakjes koek of een hele zak kitkat leeg eten. Maar dat lost het probleem natuurlijk niet op
Oh zo erg heb ik t ook weer niet, heb nu een appel voor mn neus liggen en ga zo een tosti bouwen
maar op dat moment wil ik alleen maar junkfood. Ik kan ook zo achter elkaar pakjes koek of een hele zak kitkat leeg eten. Maar dat lost het probleem natuurlijk niet op 
Hij is 1.85m en weegt net 60 kilo.. En dat eet dan gewoon worstenbroodjes en frikandelbroodjes en chiabatta's 's ochtends, en dan kijk ik naar m'n papje havermout.....
Het is niet eerlijk
Ik had vroeger áltijd honger en snaaizin (wanhopig werd ik ervan), maar dat hoeft dus echt niet..