Gek wordt ik er van, dikke benen niet slank kunnen krijgen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 19:09

IZEP schreef:
Pffffffffff ben blij dat je gezond bent en zo'n figuur hebt!

Dus omdat ik gezond ben mag ik niet ergens heel erg van balen ? Ik vind het enorm lief de reacties in mijn topic, en ik vind het enorm jammer dat ik het anders zie dan de rest.

Pilates en yoga heb ik op de computer staan, maar nog maar 1x gedaan omdat ik het best zwaar vond zeg maar :o

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:14

Hoi ts,
Het is makkelijk om te zeggen je heb een prima figuur (heb je ook!) Maar als jij je er niet prettig bij voelt is dat vervelend..
Wij doen bij de zumba oefeningen voor strakke bovenbenen, misschien heb je er baat bij, ze zijn erg simpel.
Je gaat op handen en knieen en dan (net als een hondje) je benen omhoog doen als een plasje en probeer dan niet je benen omhoog naar rechts te doen maar omhoog richting je oren. Wij doen rechts 2x8 links 2x8, dan 1x8 rechts en links, 1x4 rechts links, 1x2 en 1x1dus je "rondje" wordt steeds minder. Als je dit elke avond voor het slapen doet, zeker resultaat :) succes!

ais

Re: Gek wordt ik er van, dikke benen niet slank kunnen krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 07:15

Ik heb hetzelfde probleem, mijn bovenbenen zouden ook iets minder dik mogen in verhouding. Alleen ik moet bekennen dat ik dat bij jou niet vind!
Ik zou zo ruilen met je qua figuur. Het viel me ook helemaal niet op tijdens de TTM! Op die ene loopfoto lijkt het een beetje, maar die foto is ook al een half jaar oud en volgens mij vertekent dat gewoon iets? Op die andere zie ik het niet zo namelijk.

Die oefening van natas_joy lijkt me wel een goede om je bovenbenen iets meer te trainen en misschien nog iets strakker te krijgen :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 08:39

Ik zie wel wat je bedoelt, ik heb nml precies dezelfde hardnekkige vetjes aan de zijkant van mn bovenbenen/heup. Daarnaast ook een smalle taille zoals jij dus het vertekent allemaal nog ff extra .. Ik probeer zo clean mogelijk te eten, maar heb verder de gouden tip nog niet gevonden dus ik lees ook eveb mee :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 08:45

Meiske, het kan ook nog zijn dat het genetisch bepaald is he. :)

Mijn moeder heeft een strakke buik en dikke billen, dus ik ben ook gezegend met een strakke buik (waar ik niks voor hoef te doen) en negerbillen. :Y)

Ik heb afgelopen jaren wanhopig geprobeerd om af te vallen.
Met als resultaat dat ik te weinig vet heb op een deel van mijn lijf en ik het dus ijskoud heb als het kouder is dan 15 graden. :)
Maar die negerbillen zitten er nog hoor. Can't get rid of it.
Dus ik heb het geaccepteerd. Ik ben trots op mijn billen en net zo trots op mijn buik.
Iedereen heeft zo zijn dingen waar hij trots op is. De een heeft kilometerslange benen, maar heeft erwtjes waar ze onzeker van wordt, de ander heeft het juist omgekeerd. Nouja, niet kilometerslange tieten, maar je snapt wat ik bedoel. :)

Wees trots op jezelf! Je bent zo sportief bezig, wees trots op je conditie, dat je gezond leeft en wees trots op je benen! Waar jij je zo onzeker over voelt, datgene kan iemand anders juist prachtig vinden. :)
13 in een dozijn veel te dunne meisjes zijn er al zoveel.
Booty! *\o/* Sportbenen! *\o/* Zelfvertrouwen! *\o/*

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 09:00

Upendo helemaal waar hoor! Niet ieder lichaam kan worden zoals je het zou willen....Sporten/gezond eten doet een hoop, maar niet alles

TS, heb je wel eens geprobeerd om anders te eten? Dus niet minder, maar anders? Bijvoorbeeld veel minder suikers en juist meer eiwitten? Als je info wilt, pb ,me maar ;-) Anders eten, maakt ook dat je vetopslag wat veranderd, maar goed feit blijft dat daar waar je genetische aanleg hebt voor vetopslag, dat dat uiteraard wel zo blijft...

Bij mij binnenkant bovenbeen, bovenarm en onderkin, net van die lastige plekken ook om het te laten verdwijnen

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 09:06

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 09:11

Ik vind je lijf mooi zo hoor Bunga! :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 09:12

Het is niet zo dat ik er vreselijk mee zit, alleen het feit dat ik mijn lange shabbie laarzen kort moest knippen omdat mijn kuiten er niet in paste vond ik toch wel verschrikkelijk :o

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 10:33

Bunga schreef:
Ik heb het ook, alles is redelijk slank alleen die benen.. Bij mij zijn het trouwens echt spieren maar in sommige laarzen krijg ik mijn kuiten niet eens..
En daarnaast heb ik ook nog eens brede schouders en ben ik klein van stuk, de perfecte combo dus :)) dus ik lees even mee
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/39339_1424225478725_6505231_n.jpg

Ik zie een mooi vrouwelijk lichaam. Ik vecht er keihard voor om zo'n mooie taille te krijgen :)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 10:38

Personal trainer? *D

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 11:00

phormicola schreef:
Bunga schreef:
Ik heb het ook, alles is redelijk slank alleen die benen.. Bij mij zijn het trouwens echt spieren maar in sommige laarzen krijg ik mijn kuiten niet eens..
En daarnaast heb ik ook nog eens brede schouders en ben ik klein van stuk, de perfecte combo dus :)) dus ik lees even mee
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/39339_1424225478725_6505231_n.jpg

Ik zie een mooi vrouwelijk lichaam. Ik vecht er keihard voor om zo'n mooie taille te krijgen :)

Ook ik denk hier "nouhou dat wil ik ook!"
Ga eens aan wat mannen vragen wat ze mooi vinden. Mijn vent gruwelt in ieder geval van die dunne, ielige beentjes (zijn woorden!).
Heeft ie liever een vrouw met een vrouwelijk figuur (want dat is het) zoals de 'klagende' meiden in dit topic.

Als je je hier aan blijft storen; met kleding kun je heel veel doen.
Zoek eens op wat je kunt aantrekken om de aandacht van je benen af te halen.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 13:21

Denk dat het deels acceptatie is, maar vind dat je best kritisch mag zijn. Ook als je al slank of afgetraind bent. Zolang je maar niet doorslaat :) Mensen verklaren mij voor gek dat ik wil gaan sporten (strakker worden) omdat ik m'n lijf slapjes begin te vinden (best wat afgevallen). Maar sporten is voor iedereen gezond, dus zou niet weten waarom ik dat niet zou moeten doen

tanjaatjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 13:25

wat ik doe is savonds op bed liggen en dan benen in de lucht fietsbewegingen maken. 2 a 3 keer 40

Vlak voor de muur gaan staan benen uit mekaar zo breed als je schouders zijn. Rug tegen de muur en dan naar beneden glijden , alsof je op een stoel zit. dit 3 keer 20 seconden om te beginnen.

En wat ik ook doe weet niet meer hoe het heet is handen in je zij bovenlichaam recht houden , 1 stap vooruit zetten en dan achterste been je knie naar beneden brengen tot paar cm boven de grond en dat paar sec volhouden en weer omhoog , 15 keer per been 3 keer per kant.

Heb zelfde probleem als jou. Mijn benen beginnen nu strakker te worden.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 15:38

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 15:59

Ik vind het zo jammer dat we blijkbaar tegenwoordig zo beïnvloed worden, dat iemand met zo'n schitterend en superslank figuur als jij TS, vindt dat je dikke benen hebt....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 16:05

Ten eerste is er niks mis met jou. :)
Maar als je het echt weg zou willen hebben is er maar 1 oplossing en dat is liposuctie. Dan halen ze dat bobbeltje (zogenaamde rijbroek) aan de buitenkant van je bovenbenen weg. :) Kost alleen een paar duizend euro. Beste kan je gaan naar Bergman of Velthuis kliniek.
Je kan sporten wat je wilt maar daar krijg je het niet weg. (is me zelf verteld door een plastisch chirurg)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 16:13

Jeetje Sunshine, ik bedenk me ineens dat je toen ik je zag in een topic je nog af moest vallen.
Onwijs knap, echt petje af! Maar ik denk dat je nu een beetje doorschiet in dit verhaal...?

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 16:13

We worden zo geconfronteerd met de beelden van die tijdschriften waar dames op staan met het perfecte figuur. Of een perfect gezicht. Ik heb laatst een documentaire moeten kijken voor school, Beperkt Houdbaar
Ga deze eens kijken, het gaat over het menselijk lichaam en hier zit ook een stukje in over Photoshoppen van het lichaam voor de cover van een magazine.
Het is wel confronterend maar sinds ik die documentaire heb gezien ben ik een stuk blijer met mijn lichaam

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 16:34

sunshine schreef:
Bunga : ik ben echt jaloers op jou !! wauw !!

Meid, het zit echt tussen je oren. Jij baalt van je 'dikke' bovenbenen. Maar je zegt jaloers te zijn op Bunga. Bunga heeft inderdaad mooie benen, maar die benen zijn dikker dan jouw benen hoor. Jouw benen zijn echt slanker.

Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt. Je hebt wat bredere heupen, vrouwelijke vormen, en die kun je niet slanker trainen dat is je bouw. Als je van je heupen overgaat naar je bovenbenen, dan zie je inderdaad dat de buitenkant van je bovenbenen iets naar buiten 'bollen'. Maar dat is je bouw en kun je volgens mij niet veranderen.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 17:24

Ja aan de buitenkant en binnenkant zit het... vooral aan de buitenkant.
Lijkt echt hardnekkig te zijn...

In mijn ogen sla ik er niet in door, want ik eet best veel omdat ik ook veel sport, het is dus niet zo dat ik mezelf uithonger zeg maar.
Wel ben ik ook al met de pil gestopt aangezien hormonen ook voor vetophoping kunnen zorgen, heb dus nu een spiraal (koper), maar die heb ik pas 2 maanden nu.

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 17:27

Hmm.. Eerlijk is eerlijk: ik zou gráág jouw benen willen hebben!! Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, ik denk dat mijn verhoudingen ongeveer hetzelfde zijn (alleen ben ik wel 59 kg bij een lengte van 1.62). Heb ook exact diezelfde vetjes, heel jammer, maar ik heb wel een mooie platte buik, dus ik zal er - tot op zekere hoogte - mee moeten leren leven denk ik :)

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 17:42

Je hebt echte hardloop benen ;) dus wil je daar vanaf moet je minder hardlopen haha ;)
zelf vind ik dat je een mooi figuur hebt.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 17:47

Sorry........... waar maak je je druk om?

Ik zie niks raars of je wilt anorexia maat hebben.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 18:02

Sunshine.. Ik ben 7 cm langer en 6 kilo zwaarder.
Maar dit zijn spieren hoor, ik heb geen spieren en dat is ook niet charmant hoor, wedden dat je dan je gespierde pootjes terug wil?
Ik wil best ruilen. :+