Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Def schreef:Sizzle schreef:Ik vind het een wonder dat die mannen het maar goed vinden dat we 5 avonden per week op stal doorbrengen. Dan kan ik een paar feestjes in het jaar echt niet kwalijk nemen hoor.
*
[/quote]
joleinn schreef:De afgelopen twee keer dat ie een feest had, heeft ie te veel opgehad. Ik vind dat geen fijn idee, ook omdat ik er eigenlijk al zon hekel aan heb, maar ook omdat t helemaal niet bij m past? Daarnaast vind ik het ook minder prettig omdat ik er niet bij was, misschien beeld ik me het erger in dan dat het was: ik weet het niet, ik was er niet bij.
Stel ik me aan? Of zijn er meer mensen die niks tegen drank hebben, maar wel tegen het dronken zijn van mensen/je vriend?
zo kwam het verhaal ook op mij over
maar hij hoeft eeeeeecht niet bezopen thuis te komen. Wie zich gedraagt als een kind(en dat vind ik als je je eigen grenzen niet kent) wordt ook zo behandeld dus gaat hij maar lekker bij zn moeder logeren
Ik zou echt zo ongeveer mijn vriend verbieden daarheen te gaan, gewoon puur omdat hij zich toch niet kan gedragen en toch zijn grenzen niet kent. Hij hoeft iig niet naast mij in bed te stappen en als het vaak genoeg zou gebeuren, zou ik het uitmaken. Ik vertrouw namelijk niemand met alcohol op. RoyceMack schreef:Je stelt je niet aan. Ik ben echt allergisch voor mensen die altijd maar moeten zuipen om het leuk te hebben. Mijn vriend mag echt wel n biertje drinken, en twee ookmaar hij hoeft eeeeeecht niet bezopen thuis te komen. Wie zich gedraagt als een kind(en dat vind ik als je je eigen grenzen niet kent) wordt ook zo behandeld dus gaat hij maar lekker bij zn moeder logeren
Ik zou echt zo ongeveer mijn vriend verbieden daarheen te gaan, gewoon puur omdat hij zich toch niet kan gedragen en toch zijn grenzen niet kent. Hij hoeft iig niet naast mij in bed te stappen en als het vaak genoeg zou gebeuren, zou ik het uitmaken. Ik vertrouw namelijk niemand met alcohol op.
chevax schreef:RoyceMack schreef:Je stelt je niet aan. Ik ben echt allergisch voor mensen die altijd maar moeten zuipen om het leuk te hebben. Mijn vriend mag echt wel n biertje drinken, en twee ookmaar hij hoeft eeeeeecht niet bezopen thuis te komen. Wie zich gedraagt als een kind(en dat vind ik als je je eigen grenzen niet kent) wordt ook zo behandeld dus gaat hij maar lekker bij zn moeder logeren
Ik zou echt zo ongeveer mijn vriend verbieden daarheen te gaan, gewoon puur omdat hij zich toch niet kan gedragen en toch zijn grenzen niet kent. Hij hoeft iig niet naast mij in bed te stappen en als het vaak genoeg zou gebeuren, zou ik het uitmaken. Ik vertrouw namelijk niemand met alcohol op.
Oef, als ik jouw vriend was, zou ik er nog een paar extra nemen
chevax schreef:RoyceMack schreef:Je stelt je niet aan. Ik ben echt allergisch voor mensen die altijd maar moeten zuipen om het leuk te hebben. Mijn vriend mag echt wel n biertje drinken, en twee ookmaar hij hoeft eeeeeecht niet bezopen thuis te komen. Wie zich gedraagt als een kind(en dat vind ik als je je eigen grenzen niet kent) wordt ook zo behandeld dus gaat hij maar lekker bij zn moeder logeren
. Mindim schreef:_San87_ schreef:TS zei dat hij twee keer thuis kwam met teveel op... Gezien haar verhaal zou dat dus ook maar zo aangeschoten kunnen zijn.
Maar komt hij bij haar thuis dan dronken, ik neem aan dat zij nog bij paps en mams woont?
. Als dat het geval is, dan vind ik dat TS niet moet zeuren, hij zadelt haar namelijk niet met zijn dronkenschap op (als hij al dronken was en niet gewoon aangeschoten). Hij de lusten en de lasten. Zij krijgt er verder niks van mee, in dat geval. RoyceMack schreef:Je stelt je niet aan. Ik ben echt allergisch voor mensen die altijd maar moeten zuipen om het leuk te hebben. Mijn vriend mag echt wel n biertje drinken, en twee ookmaar hij hoeft eeeeeecht niet bezopen thuis te komen. Wie zich gedraagt als een kind(en dat vind ik als je je eigen grenzen niet kent) wordt ook zo behandeld dus gaat hij maar lekker bij zn moeder logeren
jammer dat dat zo door velen is opgevat, dat is namelijk het laatste wat ik zou doen.chevax schreef:RoyceMack schreef:Je stelt je niet aan. Ik ben echt allergisch voor mensen die altijd maar moeten zuipen om het leuk te hebben. Mijn vriend mag echt wel n biertje drinken, en twee ookmaar hij hoeft eeeeeecht niet bezopen thuis te komen. Wie zich gedraagt als een kind(en dat vind ik als je je eigen grenzen niet kent) wordt ook zo behandeld dus gaat hij maar lekker bij zn moeder logeren

RedPassion schreef:Ikeje schreef:Alcohol is geen harddrugs waarvan iemand veranderd in een psychopaat hoor.
Alcohol heeft precies hetzelfde effect als harddrugs hoor en iemand kan er ook zeker enorm van veranderen. Het is helaas een geaccepteerde drug in onze maatschappij. Ik vraag me af hoe de reacties in dit topic zouden zijn als het niet om alcohol maar om XTC of een andere drug zou gaan.
Ikeje schreef:Alcohol is geen harddrugs waarvan iemand veranderd in een psychopaat hoor.