Wat doen jullie in je slaap?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xsarinax

Re: Wat doen jullie in je slaap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:17

:= Aj dat is wel eng, zomaar weg lopen zonder enig besef.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:23

Volgens mij ex praat ik soms hele verhalen en schok ik soms alsof ik een stroomstoot krijg.
Dekens pikken is ook een goede hobby van me! Ik rol me er helemaal in tot ik overal lekker warm lig.
Slaapwandelen deed ik vroeger best vaak..
Mijn moeder vroeg me s'morgens vaak: En weet je nog iets van deze nacht? Euh nee wat is er gebeurd? :D

Ooit heb ik een half uur tegen mijn bureau staan beuken omdat ik gedesorienteerd was en het deurgat niet vond :')
En ik ben ooit in mijn deken uit mijn bed gerold, heb mama moeten roepen want ik kwam er niet meer uit..

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:38

Me helemaal in de dekens rollen en praten.
Verder doe ik ook aan karate in mijn slaap :+

Ewona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:42

Ik praat veel in mijn slaap.
Soms lig ik blijkbaar te lachen of te wenen. (weet gelukkig van niks, zal bij een droom horen)

Het gekste :
Ik ben ooit wakker geworden terwijl ik aan de koelkast stond met de deur open...
géén idee wat ik daar wou gaan doen :o
Ben dan maar terug in bed gekropen.

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:49

Ik piep en knor in mijn slaap, vooral als ik beweeg. En dit hoor ik zelf ook, meestal dus vooral als ik inslaap of licht slaap. Vriend hoort het meestal meteen als ik tijdens een film in slaap aan het vallen ben...

Mijn ex beukte ik het bed uit (ik won daarmee wel de discussie wie aan de muurkant moest slapen..), als het koud was rolde ik me of helemaal in het dekbed of zette ik mijn ijskoude voeten tegen zijn billen/buik en als het warm was gooide ik het dekbed uit bed, en had hij het koud.
Toen het nog niet mijn ex was belde hij me terwijl ik sliep, ik heb opgenomen met mn hoofd onder het dekbed en hem verteld dat ik mijn tweede vriendje uit bed aan het duwen was omdat die weg moest en toen heb ik opgehangen. Volgende ochtend belde hij weer, en ik me maar afvragen waarom hij zo raar en kortaf deed, ik wist van niets.
Verder een keer in slaap gevallen toen we gewoon lagen te praten, toen werd ik met de slappe lach wakker omdat ik mezelf heel verbaasd hoorde zeggen ''ja, maar jij hebt ook een héleboel billetjes''. Ex geloofde eerst echt niet dat ik dat in mijn slaap had gezegd...

Waarom ik huidige vriendje meer met rust laat.. Geen idee. We vechten af en toe om het dekbed, ik klaag altijd dat hij me niet knuffelt 's nachts, want ik word er wakker van als hij zijn rug naar me toe draait, zelfs in mijn slaap voel ik me dan afgewezen ofzo.. Maar als hij me wel de halve nacht heeft geknuffelt weet ik daar dan weer helemaal niets vanaf.
Als hij er ook maar aan denkt om te gaan snurken ben ik dan wel weer meteen wakker om een mep uit te delen, de eerste keer dat hij bleef slapen ben ik door de combinatie van niet knuffelen en wel pogingen doen tot zachtjes snurken de hele nacht wakker geweest :+

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:57

Ik slaapwandel, snurk ontzettend slaap ontzettend onrustig maar het raarste ik kriebel op mijn armen in m'n slaap.
Steek m'n arm in de lucht en dat met m'n andere hand kriebel ik m'n arm...

M'n vriend heeft het wel eens gefilmd, ik schijn dit regelmatig te doen..

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:05

Ik adem. :+

Nee oké serieus, een vriendin wilt niet meer bij me slapen omdat ik haar een blauwe plek bezorgd heb, ik had haar in mijn slaap de hele tijd zitten te 'porren' met mijn elleboog. Ik heb ook al regelmatig schotten uitgedeeld in mijn slaap, ik zet mijn wekker af in mijn slaap of ik slaap er door, ik gooi ook vreselijk vaak mijn deken van me af, zeer vervelend want ik word er altijd wakker van. Ik lag ook een keer onder het bed van een vriendin toen ik bij haar bleef slapen (zij lag in haar bed en ik naast haar bed op een luchtmatras). :')

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:08

Ik praat, en pik dekens, en ga altijd andersom liggen. (voeteneind) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:09

Ik heb een app die de geluiden die je maakt in je slaap opneemt...
Ehm er kwamen hele verhalen tevoorschijn, maar ik verstond er niks van..

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:10

Ja ik heb regelmatig opeens een broek aan, een lamp aan of mijn dekens op de vloer. :=

En ik praat aan een stuk door.

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:11

Ik ben heeeel stil en lig ook altijd stil.

Mijn zusje daarin tegen vind ik op de grond, andersom en hangend uit bed enz enz.
Het is maar goed dat ze nog geen vriendje heeft, want die krijgt slapeloze nachten :+

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:18

Geweldig topic _O-

Ik slaapwandel en ik vertel hele verhalen, zo ben ik blijkbaar een keer naar beneden gelopen op de bank gaan zitten en mijn vader een heel verhaal gaan vertellen over paarse koffers en pizza, heb mijn moeder een knuffel gegeven en ben weer naar boven gelopen, het is heel raar om dat s ochtends te horen, mijn moeder heeft het ook gefilmd omdat dit dus vaker gebeurd en ik het niet geloofde, ik vraag me nogsteeds af hoe ik levend die trap ( open wenteltrap ) af ben gekomen :')

Ik heb ook een keer een docu gezien over een meisje dat aan haar bed vastgemaakt moest worden omdat ze 's nachts ging slaapwandelen en dan in haar slaap zelfmoordpogingen ging doen :x

irisloove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:25

Gelukkig heb ik zelf nergens last van, rare fratsen in mn slaap. Maar deze zomer heb ik een week met 2 vriendinnen gekampeert... Nou dat was me een avontuur..

2 nachten heeft ze hele verhalen verteld.

1e x..
we hadden die avond gebbqed, was heerlijk! Toen we s'nachts lagen te slapen ging ze ineens rechtop zitten en begon te schreeuwen 'pas op! De stokbroden rollen de tent uit'. Ze trok de tent los en begon als een malle om zich geen te slaan om de 'stokbroden' te pakken.
Ik had door dat ze weer in dr slaap aan het banketstaaf was dus zei tegen dr dat ze weer moest gaan liggen en slapen (nadat ik flink had gelachen)
'Iris, hou je klep dicht!'
Nou toen ben ik weer gaan liggen en gaan slapen, zij uiteindelijk ook.
Volgende dag kwam ze niet meer bij van het lachen, ze kon zich niets meer herrineren dat ze dat had gezegd.

2e x..
Het had die dag zo hard geregent dat alle kikkers te voorschijn kwamen en onze tent beklommen. Dit was blijkbaar een mooi onderwerp om in je slaap over te praten.
s'nachts zat ze weer ineens recht op en schreeuwde 'Er zit een kikker in de tent!' Ze pakte mn mobiel uit mn handen en scheen bij, ze sloeg een paar keer op haar slaap zak en zei 'zo, hij is weg'. Ze ging weer liggen en sliep rustig verder..

Tja, het kan allemaal in je slaap haha

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:28

Zelf was is vroeger erg onrustig in mijn slaap. Ik werd een keer wakker met allemaal onderbroeken en sokken in mijn bed en door de kamer. Die had ik blijkbaar uit mijn kast gepakt. Ook lag ik vaak over mijn zus heen als wij op vakantie waren. Dan werd ik wakker gemaakt en werd er gevraagd of ik weer op mijn eigen matje wilde gaan liggen :P

Paar jaar geleden was ik op vakantie met mijn vriend. Ik had dorst en vroeg aan hem of hij nog water naast zijn bed had staan. Antwoord: Ja. Ik wachten..."Mag ik dat misschien hebben?". Weer een ja. (Hij had zijn ogen open). Toen weer even gewacht: "Wil je dat geven?". Antwoord: "Nee". Toen was ik chagrijnig en ben ik zelf maar water gaan halen. 's Ochtends wist hij er niks van af :P

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:29

Hahaha geweldig toppic! _/-\o_ :')

Ik slaap vrij rustig. Praat af en toe in me slaap maar dat is alles denk ik?
Wel word ik vaak wakker en dan is me matras, bed staat tegen de muur, 20 cm opgeschoven dus ik slaap vast niet rustig. Dekbed ligt vaak op de grond.

Mijn hond slaapt vaak bij me en als die diep in slaap is gaat ie vaak kwispellen en van die lieve piep geluidjes maken alsof die over zijn vriendin (2e hond die meestal onder me bed slaapt :?) droomt haha.

xLauLaUx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:33

Ik heb alles al zo'n beetje gedaan, slaapwandelen, tekenen, naar mijn ouders toe wandelen en hele verhalen ophangen, zingen,...
De laatste tijd valt het prima mee, enkel nog knarsetanden, praten in mijn slaap en dekens stelen. Wat ook vaak gebeurt is dat ik mijn dekens omlaag gooi, samen met de helft van wat op mijn nachtkastje ligt. En dat vanuit een stapelbed op 2 meter hoogte :))

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:36

nou ik weet zelf als ik zo wakkerschiet snachts ik meteen naar men vriendin zoek maar die is er natuurlijk niet in de schoolweken naar schijnt doe ik dit ook in men slaap zegt men moeder :)

ook prate ik vroeger in men slaap en ging op tocht in het huis

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:47

fresley schreef:
Ik heb een app die de geluiden die je maakt in je slaap opneemt...
Ehm er kwamen hele verhalen tevoorschijn, maar ik verstond er niks van..

Oh die moet ik ook hebben!

Ik zeg woorden in m'n slaap, maar schrik er dan zelf wakker van. Mijn vriend is meteen wakker dus die vraagt steeds wat ik zeg, en dan zeg ik 'niks' kreun een paar keer en draai me om :+ .
De dekens pak ik af, of gooi ze in een hoop boven op mijn vriend.

Ik heb ook een poosje gehad dat ik elke nacht mijn armbandje af deed en hem ergens heen gooide. Kwam hem elke ochtend op de vloer tegen.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 18:33

Ik smak en piep en praat. Ik doe heel vaak m'n ogen open en dan kijk ik m'n vriend aan. Die weet onderhand dat dat niet betekent dat ik wakker ben :') Soms als ik naar droom word ik huilend wakker :+

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 18:35

Andersom wakker worden, eigen deken aftrappen en de deken naast me pakken omdat ik het koud heb, mam half uit bed trappen (als een ster in bed liggen), mam op haar gezicht meppen of een trap verkopen.

Niks vreemds dus :')

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 18:43

Tja, ik ben best gevaarlijk. Ik sliep laatst op vakantie met mijn broer, scheen het dat ik hem de hele tijd zit te schoppen en te slaan :')

x_anne23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 18:51

ik ben erg goed in het wegsmijten van m'n dekens :') ben ook wel eens met m'n hoofd bij het voeteneind wakker geworden

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 18:57

Als mijn man me een kus geeft terwijl ik slaap, geef ik hem een kus terug terwijl ik gewoon doorslaap, haha.

Ik jat ook altijd alle dekens en rol me er helemaal in. Als je ze dan af probeert te pakken, kun je een pets verwachten (aldus mijn arme echtgenoot).

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 19:02

Haha ik rol..
Gewoon van links naar recht, vraag me niet waar t vandaan komt..
Verder ligt er altijd vanalles in mijn bed, ik verzamel t allemaal bij elkaar.
Labello, neusspray, mijn oordoppen, telefoon, elastiekjes blablaa.
En ja, dat kan allemaal op mijn nachtkastje. En ja, het ligt ALLEMAAL onder mijn kussen. En nee, ik kan het niet op mijn nachtkastje zetten, want dan kan ik niet slapen :+

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 19:03

over het algemeen ben ik een heel rustige slaper :D Ik moet wel een deken of iets hebben om vast te pakken, maar trek ze niet het halve bed over ofzo :+
Ik heb zo'n sleeptalk-app op mn mobiel die geluiden opneemt, soms draai ik wat veel en eens in de maand ofzo zeg ik een paar woorden... laatste keer was 'nee, ik ging de hond uitlaten' :')