Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

KletsKoekje schreef:Heb oxazepam gekregen voor het dieper slapen.
KletsKoekje schreef:Daarnaast gaf ze als advies toch even rust te nemen en de 'ziektewet' in te gaan - maar ze mag geen advies geven over werk haha. Lekker dubbel.
KletsKoekje schreef:Ik heb aangeven dit niet naar de ouders te durven. Dat komt voor hun uit het niets natuurlijk want ik laat anderen niets merken. Als moet ik zeggen dat mijn moeder het van de week wel doorhad.
KletsKoekje schreef:Morgen toch maar werken ondanks dat ik denk dat ik compleet instort want kan het niet maken nu nog zo kortdag af te zeggen. Dan vrijdagochtend nog tot 14u en dan eens goed bedenken hoe of wat.
A.s vrijdagmiddag terug naar huisarts hoe het gaat/gegaan is en eventueel toch nog andere medicatie en doorverwijzing.
KletsKoekje schreef:Oh en ik wil iedereen bedanken voor jullie berichtjes en dat ik dit bij jullie kwijt kon.
Voel me er zo alleen in staan..
Ik weet niet hoe dat voor jou is, maar ik kan me voorstellen dat je in deze tijd, relatief kort na je zwangerschap, je best last kan hebben van hormonen (lekker van die moodswings) en emoties en gedachten kunnen veroorzaken die je 'normaal' niet zou hebben. Tel daar slaaptekort, oververmoeidheid, het gevoel dat er aan de drukte nooooooit een eind gaat komen en dan kan ik me heel goed voorstellen dat je je zo voelt! Gebruik je nu de pil of iets dergelijks? (nogal persoonlijk, hoef je ook geen antwoord op te geven ofzo, maar kan best een 'extra' boosdoener zijn die je niet erbij kan gebruiken). KletsKoekje schreef:Bedankt nog voor de berichtjes!
Ik mocht afgelopen weekend de ozemapam doorslikken om even een paar nachten goed te slapen. Dit was echt heel fijn.
Nu afgelopen nacht niets geslikt en wat een kl**t nacht zeg!!
Maarja je mag het niet elke dag hebben.. echt balen.
KletsKoekje schreef:Weekend dus goed geslapen en heb een lang weekend van 4 dagen achter de rug en voel me eigenlijl best goed!
KletsKoekje schreef:Zo nu en dan even een 'angst' momentje als ik dacht dat ik komende week weer miest werken maar kon ik snel opzij zetten steeds.
Gister ook bij ikea geweest leuk tafeltje met stoeltje voor de kids gehaald en een schoolbord.
Ze vinden het geweldig.
En flink afkloppen maar het gaat goed vandaahlg. Hopelijk kan ik dit vast houden.
KletsKoekje schreef:Mijn hoofdgedachten zijn de hele dag het opzien tegen het werk/tegen komende week.
Ik ben ook best 'bang' nu dinsdag in aantocht is.
Naar hoor...!KletsKoekje schreef:Ook denk ik zelf toch steeds meer richting burnout ipv depressie. A.s vrijdag weer HA dan wilde ze kijken hoe het ging als ik meer bijgeslapen was met hulp van de pammen en hoe verder.
Pff wat is dit weer lekker zwaar, en ik zeg weer ; hallo migraine. Leuk al die stress.
KletsKoekje schreef:Ook erg vervelend, het gevoel te hebben dat ik er aardig alleen voor sta. En dat terwijl manlief kei lief en meedenkend is, maarja ik zit toch een soort vanet mezelf in de knoop ..