Super TS dat je ook gaat doneren! Ik word meestal het maximaal aantal keer opgeroepen. (3 keer) Ik heb A-. Nooit problemen gehad na donatie of met het prikken (klopt af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femek2902 schreef:Als ik 18 wordt wil ik ook graag bloed donerenIk vraag me alleen af of ze mij wel vaak gaan oproepen aangezien ik bloedgroep AB- heb wat volgens mij de minst voorkomende is. Of ze hebben het juist wel nodig omdat er maar weinig mensen zijn die dat geven..
Blue_Eyes schreef:Femek2902 schreef:Als ik 18 wordt wil ik ook graag bloed donerenIk vraag me alleen af of ze mij wel vaak gaan oproepen aangezien ik bloedgroep AB- heb wat volgens mij de minst voorkomende is. Of ze hebben het juist wel nodig omdat er maar weinig mensen zijn die dat geven..
Waarschijnlijk zullen ze jou juist wel willen hebben. Er zijn weinig mensen die die bloedgroep hebben, maar ook weinig donoren. Dus ik denk wel dat ze blij met je zijn!
ievie schreef:Ik heb zelf een autologe stamceltransplantatie gehad, wat inhoudt dat ik mijn eigen stamceldonor was. De stamcellen zijn bij mij afgenomen via de stamcelafarese..
Omaro schreef:ievie schreef:Ik heb zelf een autologe stamceltransplantatie gehad, wat inhoudt dat ik mijn eigen stamceldonor was. De stamcellen zijn bij mij afgenomen via de stamcelafarese..
Interessant! Maar waren je stamcellen dan wel goed maar moest je er meer ofzo? Want je krijgt toch vaak een transplantatie als je stamcellen niet goed zijn? Of heb ik dat verkeerd begrepen?