Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
purny schreef:Ik bedoelde dat ik er geen snars van geloof... een stofje dat pesters op afstand houd... dat is de beste 1 april grap die ik ooit heb gehoord.
Imala schreef:Kan iemand mij een link geven dan met acties die ze willen voeren buiten de verkoop van de bandjes?
Ik zie op hun site namelijk niet meer als dat een deel van het geld gaat naar de kindertelefoon en sensoor.
Imala schreef:Daarom dat ik zeg, geldklopperij. Geld gaat naar organisaties die volgens mij voornamelijk met vrijwilleigers werken, beide oprichters van de bandjes hebben hun baan op kunnen zeggen om zich hier volledig op te storten ( nou sorry hoor maar tegenwoordig bedenk je je ook voor een goed doel wel twee keer voor je een baan opzegt) dus die zullen ook wel binnenlopen.
Vandaar mijn vraag waar ergens aangetoond kan worden dat er meer gedaan word als bandjes verkocht.
Imala schreef:Daarom dat ik zeg, geldklopperij. Geld gaat naar organisaties die volgens mij voornamelijk met vrijwilleigers werken, beide oprichters van de bandjes hebben hun baan op kunnen zeggen om zich hier volledig op te storten ( nou sorry hoor maar tegenwoordig bedenk je je ook voor een goed doel wel twee keer voor je een baan opzegt) dus die zullen ook wel binnenlopen.
Vandaar mijn vraag waar ergens aangetoond kan worden dat er meer gedaan word als bandjes verkocht.
Equita schreef:Ik ben even weg en dit topic heeft al 3 pagina's bereikt!
Ik koop zo'n bandje om te tonen dat ik tegen pesten ben
Zullen alle pesters dan opeens stoppen met pesten? Nee
Maar ik vind toch niet dat je dan moet zeuren dat het niet werkt en het geldklopperij is
Het zijn maar een paar euro's, je gaat er niet van dood hoor als je een bandje koopt!
Terwijl je van pesten wel kan doodgaan, kijk maar naar het nieuws van het afgelopen jaar: hoeveel kinderen zelfmoord hebben gepleegd omdat ze gepest werden!
LadyMadonna schreef:Imala schreef:Daarom dat ik zeg, geldklopperij. Geld gaat naar organisaties die volgens mij voornamelijk met vrijwilleigers werken, beide oprichters van de bandjes hebben hun baan op kunnen zeggen om zich hier volledig op te storten ( nou sorry hoor maar tegenwoordig bedenk je je ook voor een goed doel wel twee keer voor je een baan opzegt) dus die zullen ook wel binnenlopen.
Again: welkom in de wereld van goede doelen