Waar wordt jij smorgens wakker van?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 10:15

JCDJK schreef:
vosjevos schreef:
Arme jij, maar vooral arme kinderen...
Ik ben benieuwd hoe dat gesprek later op de dag gaat verlopen.
Ze zal wel niet al te subtiel van de tongriem zijn gesneden.
Als ze zich tegen haar eigen kinderen al zo moeilijk kan beheersen.
In haar huis aan de overkant van de weg en dan kan jij het in jouw huis horen. Goed dat je met haar een gesprek aan gaat.
Wij worden vaak wakker van mijn zoontje die naar ons toe komt om nog een kwartier/half uur bij ons te 'snoozen'. Maar vanochtend hadden we ons allemaal verslapen :o en moest het ochtendritueel wat sneller!

Ik ben ook benieuwd hoe ze zal reageren als ik haar hiermee confronteer.. Het moet toch een keer afgelopen zijn.. Heb inmiddels bijna een haat naar haar opgezet.. :') en dat zou eigenlijk niet moeten..

@Boompje1985: Vreselijk he!

Ja! :j :j :j we zijn langs geweest maar ze spreken bijna geen Nederlands we kregen te horen: Ga naar politie! Ga naar politie! Wij zijn met de buurtbemiddeling bezig geweest maar die vertelde ons dat de cultuur van onze buren anders is en dat botst wel eens.... Okee dus als ik de klompendans wil doen om 04.00 uur in de ochtend moet dat ook gewoon maar kunnen? 8)7 ....Ik heb m'n achterdeur raam kapot gegooid zo gefrustreerd was ik. Zelf m'n tv moet ik harder zetten als de kinderen buiten spelen en dan heb ik de deur al dicht gedaan. |o |o |o... -O-

marleen_88

Re: Waar wordt jij smorgens wakker van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 10:18

Ik word meestal gewekt door de koeien in de stal. Helaas voor mij is dat meestal vlak voor mijn wekker.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 10:22

Als eerste de haan, daarna door de wekker van vent en dan komen de katten zich ook nog eens melden.
Dus uitslapen zit er voor mij nooit in _O-

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 10:25

Ik altijd door het vreselijke lawaai van mijn vriend zijn wekker als we samen slapen. Slaap ik apart dan komt de kat steevast om 7uur op mijn hoofd liggen, tot ik opsta en hem eten geef.

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 10:26

Mijn hond, die maakt me wakker :-) zo fijn wakker worden !

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 10:27

Eerst van de overbuurman die met zijn scooter vertrekt naar het werk, dan van de buurvrouw die haar rolluik optrekt en dan van de wekker van mijn vriend!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 10:27

Verschillende manieren eigenlijk.
Of van de hond die vanaf 7 uur van bes stormt en voor het raam gaat staan wand baasje kan er ieder moment aan komen.
Of als ik vroeg er uit moet van mijn wekker en mijn vriend die controleert of ik wakker ben.
Of van de hond die zich meld (als we vrij zijn is dat pas laat gelukkig)
Werd ook vaak van de buurman wakker die een nummertje maakt voor hij naar het werk ging :+
Of vriend die op vrije dagen rond 3 uur in bed stapt.
Of van een leeg bed.
Of van de meneer die vroeg komt maaien.
Of in de vakanties van kinderen die onze achter tuin een speel tuin vinden.
Of de katten die spontaan gaan spelen.
Of onze poes die krols is.
Of als ik migraine heb om te braken en of van de pijn.
Of van inbrekers die in de lege huisjes hier koper van de muren trekken ed (moet ze toch eens een biertje aanbieden en vragen of het wat stiller kan)

Maar gelukkig is er al een hoop weg gevallen zoals buren die op verschillende manieren kabaal maakten zoals auto sleutelen, ruzie, wasmachines, wekkers, over de brandtrappen rennen, etc etc etc.

God wat zal ik blij zijn als ik hier weg ben :+
Moet wel heel eerlijk zeggen dat ik redelijk stoïcijns ben geworden, draai me als ik er niet uit hoef altijd wel om en slaap ik vaak met een 10 a 15 min weer in.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 10:28

Van mijn wekker, die geeft zo'n irritant geluid dat je er niet doorheen kan slapen.
Soms komt mijn vader of moeder zeggen dat ze gaan werken en ik dus alleen thuis ben, dan slaap ik wel weer door, maar wordt wel even wakker.

Verder word ik 's nachts wakker als de brandweer langskomt, is zelden, maar als hij langskomt ben ik meteen wakker door de sirene. :+

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 10:36

_Cowgirl schreef:
Verder word ik 's nachts wakker als de brandweer langskomt, is zelden, maar als hij langskomt ben ik meteen wakker door de sirene. :+

Dat heb in ook ja! Laatst stond er aan het einde van de straat een schuurtje in de brand. En werd al wakker door die brandweer en natuurlijk ga ik even uit m'n raam kijken _O-

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 10:43

JCDJK schreef:
_Cowgirl schreef:

Dat heb in ook ja! Laatst stond er aan het einde van de straat een schuurtje in de brand. En werd al wakker door die brandweer en natuurlijk ga ik even uit m'n raam kijken _O-

Worden jullie niet wakker van het kabaal wat er vanaf komt ?
Hier hebben ook verschillende dingen in de fik gestaan maar het eerste wat toch echt op viel was het kabaal wat er vanaf kwam (vooral auto's als de banden klappen)

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 10:45

familieleden die met deuren slaan, de wekker, katten en de hond

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 11:35

De wekker. Verder niets.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 11:38

JCDJK schreef:
Ja, de titel zegt het al: waar wordt jij smorgens wakker van?

Ik word hier erg vaak wakker van een vrouw die staat te schreeuwen tegen haar kinderen (woont tegenover mij), zowel op straat als in haar eigen huis.
Vanmorgen was het weer raak.. Ze stond in de slaapkamer van de kinderen te schreeuwen, ik lag nog in bed en ik hoorde gewoon wat ze schreeuwde.. Het is echt niet normaal meer.. (Ga er vanmiddag ook heen als ze terug is, want het is niet de eerste keer!)

Vertel op :)!

jeetje zo bijna denken dat je bij mij in de straat woont haha ken der hier ook 1 :(

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 11:41

Eerst van mijn vriend, die vroeger de deur uit gaat, en daarna van de wekker. :) Iedere avond word dan weer verteld wat ik die ochtend allemaal gebrabbeld heb in mijn slaap. (hij vind het leuk dingen tegen me te zeggen en dan mijn volledig onlogische slaapantwoorden te horen.. :') ) In het weekend spelen de katten voor wekker, die zijn rond een uur of half 9 klaarwakker en hebben dan honger.

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 11:42

dito schreef:
JCDJK schreef:
Ja, de titel zegt het al: waar wordt jij smorgens wakker van?

Ik word hier erg vaak wakker van een vrouw die staat te schreeuwen tegen haar kinderen (woont tegenover mij), zowel op straat als in haar eigen huis.
Vanmorgen was het weer raak.. Ze stond in de slaapkamer van de kinderen te schreeuwen, ik lag nog in bed en ik hoorde gewoon wat ze schreeuwde.. Het is echt niet normaal meer.. (Ga er vanmiddag ook heen als ze terug is, want het is niet de eerste keer!)

Vertel op :)!

jeetje zo bijna denken dat je bij mij in de straat woont haha ken der hier ook 1 :(

hmm.. je woont toevallig niet in midden drenthe? haha

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 11:44

haha nee :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 11:44

Als ik met mijn vriend slaap word ik wakker van mijn irritante broertje die óf mijn kamer in komt, óf gaat lopen schreeuwen omdat hij het niet mag.

Als ik zonder slaap dan wilt hij niet per se mijn kamer in, maar wordt ik wel wakker omdat hij altijd zo luidruchtig speelt...

Of ik word wakker door de honden die mijn bed in springen, die vervolgens dan weer worden weggehaald door mijn moeder.

En ik word ook heel vaak wakker omdat mijn broertje de kat komt brengen :+

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:03

De wekker :)) en soms m'n moeder die twijfelt of ik wel op tijd op ga staan haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:07

Wijkschool in de achtertuin. :z Als ze pauze hebben..
Maar dan moet ik er meestal ook uit dus 't geeft niet echt. :)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:18

van die stomme wekker die s'ochtens gaat en van me buur jongen die heel vroeg met de scooter weg gaat

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 06:22

Mootje schreef:
Yv, mogen mensen wel een haan houden bij jou? Je woont toch niet echt in een buitengebied :+

Nope :'). Ik woon nog op de doorgaande weg naar het dorp ook. Het is dus geen gevalletje van woonwijk, maar het is ook absoluut geen buitengebied.

Die haan is toevallig van de oom van een vriend van me, heb daar al mn beklag ingediend :+.
Heb het ooit eens aan een vriendin gevraagd die bij de gemeente werkt, maar die kwam er niet helemaal uit.
Naar mijn weten mag het niet, maar ik hoorde van die vriend van me dat er al genoeg klachten bij de gemeente zijn binnengekomen en dat er verder niets mee gedaan wordt. Had verwacht dat ik er met de tijd wel aan zou wennen, maar woon hier nu 1,5 jaar en word nog dagelijks gekukeluut zeg maar :').

femkeonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 06:31

Van de wekker of van mezelf, ik kan goed vroeg opstaan , en ik vind het heerlijk! :D
Zielig voor de kinderen van de buurvrouw, en ook voor jou. :(:)
zijn ze nederlands?

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 06:31

BobbieLover schreef:
Nee,
Vind zoo zieligg :(
Dus ik blijf lekker thuiss.. en ga straks naar Kaylee
Jij? :)

Oh oliebol dit was een pb de bedoeling :')

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 06:38

Deze morgen werd ik wakker van een autoalarm die wel een half uur achter elkaar piept! Verschrikkelijk!
Normaal word ik uit mijn zelf wakker, ik zet nooit de wekker... Verslaap mijzelf ook nooit. Erg handig.

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 06:53

Ik word wakker omdat ik moet plassen rond 5 uur 's ochtends, vervolgens om 6.15 omdat ik een lief kusje krijg van mijn vriend die gaat werken en dan van de wekker om 7 uur.