JCDJK schreef:vosjevos schreef:Arme jij, maar vooral arme kinderen...
Ik ben benieuwd hoe dat gesprek later op de dag gaat verlopen.
Ze zal wel niet al te subtiel van de tongriem zijn gesneden.
Als ze zich tegen haar eigen kinderen al zo moeilijk kan beheersen.
In haar huis aan de overkant van de weg en dan kan jij het in jouw huis horen. Goed dat je met haar een gesprek aan gaat.
Wij worden vaak wakker van mijn zoontje die naar ons toe komt om nog een kwartier/half uur bij ons te 'snoozen'. Maar vanochtend hadden we ons allemaal verslapenen moest het ochtendritueel wat sneller!
Ik ben ook benieuwd hoe ze zal reageren als ik haar hiermee confronteer.. Het moet toch een keer afgelopen zijn.. Heb inmiddels bijna een haat naar haar opgezet..en dat zou eigenlijk niet moeten..
@Boompje1985: Vreselijk he!
Ja!
we zijn langs geweest maar ze spreken bijna geen Nederlands we kregen te horen: Ga naar politie! Ga naar politie! Wij zijn met de buurtbemiddeling bezig geweest maar die vertelde ons dat de cultuur van onze buren anders is en dat botst wel eens.... Okee dus als ik de klompendans wil doen om 04.00 uur in de ochtend moet dat ook gewoon maar kunnen?
....Ik heb m'n achterdeur raam kapot gegooid zo gefrustreerd was ik. Zelf m'n tv moet ik harder zetten als de kinderen buiten spelen en dan heb ik de deur al dicht gedaan.
...
en moest het ochtendritueel wat sneller!
en dat zou eigenlijk niet moeten..

zo fijn wakker worden ! 
en soms m'n moeder die twijfelt of ik wel op tijd op ga staan haha.
Als ze pauze hebben..