Blaasontsteking, help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 15:50

Blaasontsteking is écht geen spoed hoor ! Tuurlijk je moet er niet te lang mee doorlopen.
Maar wanneer je midden in de nacht de huisarts belt met het gevoel een blaasontsteking denkt te hebben, nou ik denk niet dat de huisarts daar echt blij van gaat worden.
Volgende dag even urine naar de ha brengen, dan ben je er vroeg genoeg bij.

Oenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 18:25

uniekhorse schreef:
Blaasontsteking is écht geen spoed hoor ! Tuurlijk je moet er niet te lang mee doorlopen.
Maar wanneer je midden in de nacht de huisarts belt met het gevoel een blaasontsteking denkt te hebben, nou ik denk niet dat de huisarts daar echt blij van gaat worden.
Volgende dag even urine naar de ha brengen, dan ben je er vroeg genoeg bij.

Nou ik moet altijd direct komen hoor als ik snachts de huisartsenpost bel voor een blaasontsteking

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:10

Ja, als je een akelige voorgeschiedenis hebt, dan is dat uiteraard zo.

Jolandaa_

Re: Blaasontsteking, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 20:10

Hier!

Eerste kuur antibiotica heeft niets gedaan. Urine op kweek en nieuwe andere kuur.
Na een dag al terug. Bleek dat de apotheek medicatie van mij en mn zusje verwisseld heeft. Gelukkig niets ernstigs maar weer een dag vertraging. Kuur gisteren af. Kreeg last van mn mond, droog branderig gevoel, niet kunnen slikken. Afijn..
Urine vanmorgen laten testen. Klein beetje bloed nog. Balen ik ga zaterdag op vakantie. Nu veel drinken en plassen. D mannose volop in gebruik. Bleek dat de kweek vol met bacteriën zat. Niet een specifiek. Why me... Ook mn mond klachten uitgelegd.. Blijkt dat een mond schimmel te zijn. What the hell?? Nog nooit van gehoord. Net of je mond in brand staat, pijnlijk geïrriteerd en slikken doet zeer. Bleg.. Nu mond gel daarvoor.
Pff hopelijk zaterdag eraf voor mn vertrek. Krijg wel een kuur mee voor als ik er last van krijg.. Heb nooit geen pijn dus misschien wel niet nodig. Of geen zin in.. 8 dagen Turkije. Plat aan t strand met een boek en cocktail. Meer hoef ik niet. Denk de d mannose even preventief slikken. Even de bijsluiter lezen hoe of wat..

Ben er wel klaar mee.. Klaag modus uit