Heel veel pijn tandvlees

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

amillia

Re: Heel veel pijn tandvlees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:10

kamistad gel, zweer erbij. had afgelopen winter ook flink ontstoken tandvlees(bijwerking van andere pijnstillers die ik toen net had) en het verdooft heerlijk. kun je gewoon in de apotheek halen.

Blon_D

Re: Heel veel pijn tandvlees

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 11:37

Ik heb dit momenteel ook. Ik gebruik salvia tinctuur van a. vogel. 3x daags 2 min spoelen met 15 druppels en een beetje water. Doe dit sinds vrijdag en het is echt al zoveel beter.

En Kiki wanneer je tandvlees omhoog gaat kan dit nog wel verholpen worden door je gebit schoon te houden. Wanneer je dit lange tijd netjes blijft doen kan je tandvlees gewoon weer zakken aldus mijn tandarts.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:41

Blon_D schreef:
En Kiki wanneer je tandvlees omhoog gaat kan dit nog wel verholpen worden door je gebit schoon te houden. Wanneer je dit lange tijd netjes blijft doen kan je tandvlees gewoon weer zakken aldus mijn tandarts.

Helaas, tandvlees wat echt is teruggetrokken komt niet meer terug. Jammer dat je tandarts dat vertelt, want is echt een fabeltje.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 07:36

gabyfedde schreef:
Blon_D schreef:

Helaas, tandvlees wat echt is teruggetrokken komt niet meer terug. Jammer dat je tandarts dat vertelt, want is echt een fabeltje.

Dat betwijfel ik. Mijn tandarts staat erg goed bekend hier en op het internet staat ook dat tandvlees weer kan opklimmen mits je het goed blijft verzorgen.