Mobiel verslaafd, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: Mobiel verslaafd, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 09:00

Leest het lijstje van vjestagirl

ik ben verslaafd dan ja,

ik ga nooit zonder telefoon de deur uit, ik moet altijd even kijken. zij het voor fb, of voor app, of voor wordfeud of..

ik ben echt verslaafd aan het ding.

Gientje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 09:07

oke ik zal ook maar toegeven dat ik ook verslaafd ben aan mijn mobiel. Ookal ben ik nog maar 13 kan niet meer zonder :') neem he overal mee naar toe :j

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 09:12

Ik meld me.. :=
Ik verbeeld me ook de hele dag door dat mijn mobiel trilt :')
Helaas voor mij heb ik geen wifi op mijn kamer, alleen als ik op de grond ga liggen, dus lig ik de hele avond op de grond, vroeg me altijd al af waarom ik vaak een zere rug heb :+

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 09:13

Ik ben dus totaal niet verslaafd aan dat ding := *\o/*

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 09:16

Ik ben ook aardig verslaafd aan dat ding :j

Maar een vriendin van me slaat álles... Die gaat met dr telefoon in een boterhamzakje onder de douche :')

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 09:23

:D
Heb ik ook een keer gedaan.. Maar ik had dus ook geen wifi onder de douche :\
Stomme wifi bij ons :')

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:19

Ik neem het boterhamzakje niet mee, maar steek gewoon mijn arm ver uit onder de douche haha :P

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:24

_O-
Komt er dan niet allemaal vocht in?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:28

Deze Samsung (Galaxy Txt) kan tegen alles.. Valt van het paard af op de stenen, je stapt af en hij staat gewoon nog aan. Valt een glas drinken over, niks aan de hand :P . Maar doe het niet met regelmaat hoor, want het is wel héel erg!

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:35

Ik ben ook wel een beetje verslaafd.
Kijk er niet de hele dag op.
Maar vind het wel erg fijn om bij me te hebben.
En maak er veel gebruik van.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:41

Whahahhaha dat vind ik toch wel een toppunt om tijdens het douchen met je telefoon te pielen _O-

Ik neem alleen soms op als ik gebeld word als ik onder de douche sta, maar dan gaat de douche ook uit :+

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:42

Nessie schreef:
Deze Samsung (Galaxy Txt) kan tegen alles.. Valt van het paard af op de stenen, je stapt af en hij staat gewoon nog aan. Valt een glas drinken over, niks aan de hand :P . Maar doe het niet met regelmaat hoor, want het is wel héel erg!

Oh , die heeft mijn vriendin ook, is idd bomproof :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:49

Ik ben denk ook wel een beetje mobielverslaafd. Ik kan opzich wel zonder hem, alleen is t echt zo dat ik alles wat ik tegenkom enzo wil delen met m'n beste vriendin :') Ik raak ook niet in paniek als ik m kwijt ben ofzo, ik word alleen wel heel boos als ie op school wordt afgepakt en ik hem dan een paar dagen niet mag :=

Lola25

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:49

Ik ben ook verslaafd.
Net als xBalou geen wifi op mijn kamer, alleen als ik bij de deur lig met mijn hand uit mijn kamer:( (maar daar komt vanmiddag verandering in, want we hebben een soort wifirepeaterding gekocht!)
Ik denk ook de hele tijd dat mijn mobiel gaat, en ik kan er zo de hele dag op zitten:) Maar op vakantie 5 dagen zonder wifi(we hadden twee dagen wifi gekocht) ging opzich wel... Ik voel me alleen wel heel alleen zonder mijn mobielxD Ik ken ook alle open wifi netwerken uit de straat;D En ook een paar uit die van mijn vriendin. Maar ik ben eigenlijk vooral verslaafd aan whatsapp, omdat ik daar met mensern praat die ik anders nooit spreek, omdat ze gewoon te ver weg wonen:(

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:16

Bij mij is het ook grootendeels boktverslaving, ik kijk er contstant op om te kijken of er nog wat interessants e.d is :=

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:16

Lola25 schreef:
Ik ben ook verslaafd.
Net als xBalou geen wifi op mijn kamer, alleen als ik bij de deur lig met mijn hand uit mijn kamer:( (maar daar komt vanmiddag verandering in, want we hebben een soort wifirepeaterding gekocht!)
Ik denk ook de hele tijd dat mijn mobiel gaat, en ik kan er zo de hele dag op zitten:) Maar op vakantie 5 dagen zonder wifi(we hadden twee dagen wifi gekocht) ging opzich wel... Ik voel me alleen wel heel alleen zonder mijn mobielxD Ik ken ook alle open wifi netwerken uit de straat;D En ook een paar uit die van mijn vriendin. Maar ik ben eigenlijk vooral verslaafd aan whatsapp, omdat ik daar met mensern praat die ik anders nooit spreek, omdat ze gewoon te ver weg wonen:(

Wifirepeaterding?? <<) <<)
Wasda? :+

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:23

Ik ben lichtelijk verslaafd. Ik Whats app eigenlijk nauwelijks, ik raak ook niet in paniek als ik hem een hele dag niet heb. Ik pak hem eerder als ik me verveel. Dan ga ik Nu.nl checken, of bokt, of facebook.

Mijn laptop vind ik wel fijner dan mijn telefoon, maar telefoon is draagbaarder.

Ik ga er vandaag niet meer op tot, laten we zeggen, 9 uur vanavond. Wie doet er mee?

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:26

Hier eigenlijk ook wel, tenminste, met mate :+

Als ik me verveel, pak ik altijd mijn mobiel, en als hij onder het eten gaat móet ik gewoon persé kijken, anders wordt ik gek :')

Maar het tegenovergestelde, met school zit hij heel vaak gewoon in mijn tas, ik kijk er niet op, heel af en toe is. En als ik een middag ergens heen ga laat ik hem ook weleens thuis, geen problemen mee.

maar zodra ik thuis ben moet wel alles eerst even gecheckt worden :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:29

Ik heb met mezelf afgesproken om hem na een uur of 12 (of eerder als in eerder ga slapen) op 'meldingen blokkeren' te zetten. Doe ik nu ook in de auto en tijdens buiten ritten. Hij blijft anders maar trillen en dan ben ik te nieuwsgierig om niet te kijken. Ik vind het lastig maar mij nachtrust is al aanzienlijk verbeterd :D voel me wel schuldig als in elke ochtend weer en hele rits meldingen krijg van mensen die me 's nachts heel graag iets hadden willen vertellen :')

Volgende stap is telefoon helemaal niet meer mee naar bed nemen. Maar ik vrees dat dat nooit gaat lukken :+

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:30

amado7 schreef:
Hier eigenlijk ook wel, tenminste, met mate :+

Als ik me verveel, pak ik altijd mijn mobiel, en als hij onder het eten gaat móet ik gewoon persé kijken, anders wordt ik gek :')

Maar het tegenovergestelde, met school zit hij heel vaak gewoon in mijn tas, ik kijk er niet op, heel af en toe is. En als ik een middag ergens heen ga laat ik hem ook weleens thuis, geen problemen mee.

maar zodra ik thuis ben moet wel alles eerst even gecheckt worden :D

Ik word ook gek onder het eten, en mijn moeder ook :') Ik moet gewoon kijken, zo irritant als jij aan het eten bent en iedereen whappt gewoon door zonder even op je te wachten :')

Lola25

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:32

.
Laatst bijgewerkt door Lola25 op 20-03-25 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:33

Wie doet er mee, tot 9 uur vanavond niet meer op je mobiel!

Lola25

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:34

EskeGirl schreef:
Ik ben lichtelijk verslaafd. Ik Whats app eigenlijk nauwelijks, ik raak ook niet in paniek als ik hem een hele dag niet heb. Ik pak hem eerder als ik me verveel. Dan ga ik Nu.nl checken, of bokt, of facebook.

Mijn laptop vind ik wel fijner dan mijn telefoon, maar telefoon is draagbaarder.

Ik ga er vandaag niet meer op tot, laten we zeggen, 9 uur vanavond. Wie doet er mee?

Ik ga het ook proberen! Ik weet eigenlijk al zeker dat het mislukt, maarjaxD

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:34

Citaat:
Wifirepeaterding?? <<) <<)
Wasda? :+

Citaat:
Uh, gewoon een wifirepeater eigenlijkxD Dat is iets en dat moet je dan ergens in het stopcontact steken waar wel wifi is, en dan versterkt hij het signaal;D Wij krijgen er eentje van 200 euro, omdat die andere die goedkoper zijn meestal na twee maanden kapot gaan :(

*koopt er stiekem een en steekt hem in kamer in stopcontact* :')

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:35

Ik kan het niet, tot 9 uur is te lang :oo