Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lola25 schreef:Ik ben ook verslaafd.
Net als xBalou geen wifi op mijn kamer, alleen als ik bij de deur lig met mijn hand uit mijn kamer:( (maar daar komt vanmiddag verandering in, want we hebben een soort wifirepeaterding gekocht!)
Ik denk ook de hele tijd dat mijn mobiel gaat, en ik kan er zo de hele dag op zitten:) Maar op vakantie 5 dagen zonder wifi(we hadden twee dagen wifi gekocht) ging opzich wel... Ik voel me alleen wel heel alleen zonder mijn mobielxD Ik ken ook alle open wifi netwerken uit de straat;D En ook een paar uit die van mijn vriendin. Maar ik ben eigenlijk vooral verslaafd aan whatsapp, omdat ik daar met mensern praat die ik anders nooit spreek, omdat ze gewoon te ver weg wonen:(
amado7 schreef:Hier eigenlijk ook wel, tenminste, met mate![]()
Als ik me verveel, pak ik altijd mijn mobiel, en als hij onder het eten gaat móet ik gewoon persé kijken, anders wordt ik gek![]()
Maar het tegenovergestelde, met school zit hij heel vaak gewoon in mijn tas, ik kijk er niet op, heel af en toe is. En als ik een middag ergens heen ga laat ik hem ook weleens thuis, geen problemen mee.
maar zodra ik thuis ben moet wel alles eerst even gecheckt worden
EskeGirl schreef:Ik ben lichtelijk verslaafd. Ik Whats app eigenlijk nauwelijks, ik raak ook niet in paniek als ik hem een hele dag niet heb. Ik pak hem eerder als ik me verveel. Dan ga ik Nu.nl checken, of bokt, of facebook.
Mijn laptop vind ik wel fijner dan mijn telefoon, maar telefoon is draagbaarder.
Ik ga er vandaag niet meer op tot, laten we zeggen, 9 uur vanavond. Wie doet er mee?
Citaat:Wifirepeaterding??![]()
![]()
Wasda?
Citaat:Uh, gewoon een wifirepeater eigenlijkxD Dat is iets en dat moet je dan ergens in het stopcontact steken waar wel wifi is, en dan versterkt hij het signaal;D Wij krijgen er eentje van 200 euro, omdat die andere die goedkoper zijn meestal na twee maanden kapot gaan