Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
caro29 schreef:@ kohtje ik ben naar de hoofdpijnkliniek geweest. Is een poli in het zh. Bij mij is er niet naar de oorzaak gezocht en blijk nu teveel medicijnen te hebben. Ik ben nu heel langzaam aan het afbouwen.
Ik kon wel slaappillen krijgen

kohtje schreef:Iemand hier ervaring met een pijnpoli? Zoeken ze daar ook naar de oorzaak?
kohtje schreef:caro29 schreef:@ kohtje ik ben naar de hoofdpijnkliniek geweest. Is een poli in het zh. Bij mij is er niet naar de oorzaak gezocht en blijk nu teveel medicijnen te hebben. Ik ben nu heel langzaam aan het afbouwen.
Dus eigenlijk schiet ik daar geen barst mee op! Ik heb dus al jaren zeg 2x per jaar een aanval. Ze dachten bijholteontsteking dus dan kreeg ik AB , binnen twee dagen was het dan over. Nu krijg ik dat niet meer want het past niet bij het beeldIk kon wel slaappillen krijgen
Lielle schreef:ik zou toch nog eens naar voeding kijken. Veel granen en suikers kunnen zorgen voor een te hoge spierspanning, maar dan zou ik wel dit in overleg met een (natuurgeneeskundig) arts doen.
Ben je ook al eens bij een manueel therapeut geweest ('kraker')?
Ik ben zondag ook op HE, wil je dan wel eea erover vertellen uit eigen ervaring.
Mijn houding was slecht, de rugspieren zwak dus met hulp van de fysio weet ik nu hoe ik mijn spieren goed kan gebruiken, kan sterker maken en ze kan ontspannen met oefeningen. Heb ik wel een slechte dag doordat ik de oefeningen ben vergeten en het is na 2 dagen niet over dan slik ik een spierontspanner.