Ouders 4 weken missen.. Hoe kom ik hier doorheen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:40

Kan ik mij goed voorstellen!
Ik ben een stuk ouder, maar mis mijn ouders ook snel. T is niet dat ik mij niet vermaak hoor :') maar ik mis de gewoonte en gewenning thuis van mam die bv thuis zit als ik terugkom van het werk en lekker gaat kletsen. Mijn ouders missen mij ook op vakantie dus wij bellen wel regelmatig.

Mijn zus heeft een eigen gezin, maar heeft ook wel eens in tranen opgebeld hoe erg ze ons mist; gewoon de gezelligheid :)!

(Een weekje alleen thuis vond ik een feest hoor als puber :D niemand die zat te zeiken dat ik op moest staan hahaha)

LoveUggs

Re: Ouders 4 weken missen.. Hoe kom ik hier doorheen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 21:55

MiReRe, tranen in m'n ogen. Dat is ook zo. Maar het is een tijdje anders geweest.. En dat raakt mij heel diep. Vooral omdat het door mij kwam.

Precies, een weekje alleen thuis, FEESTJUUUUH! Maar ik ben eerst zelf 2 weken weg geweest en kwam thuis in een leeg huis.. Dat is toch heel raar. Misschien was het anders geweest als ik ze 1 dagje had gezien en ze DAN 3 weken weggingen... Dat is toch anders.. Denk ik.

Saintelette

Re: Ouders 4 weken missen.. Hoe kom ik hier doorheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 22:05

Aah LU :(:) gelukkig nog maar een weekje :) en mensen die het hebben over als ze op zichzelf gaat, dat is toch helemaal niet aan de orde? Wat heeft ze nou aan zulke opmerkingen.. Tegen die tijd is de situatie miss wel weer heel anders ;)

Ik herken het wel hoor, ik moest met 17 op kamers, 200 km bij mn ouders vandaan in een rot stad.. Iedereen stond te juichen, maar ik vond het verschrikkelijk! Ik ben ook geen mens om alleen te zijn haha :+