Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Electra63 schreef:Ik heb dit jaren geleden gehad 's nachts. Waarschijnlijk heb ik de mug in mijn slaap zelf in mijn oor geslagen. Het zoemen in mijn oor was heel erg hard. Ik ben ook hard gaan gillen, midden in de nacht. Mijn man heeft toen op mijn oor geslagen/geduwd tot het gezoem is gestopt. Omdat ik toch wel wat last had van mijn oor, ben ik de volgende ochtend naar de dokter gegaan. Die lachte mij eerst uit, tot hij in mijn oor keek. Dat zag er erg interessant uit, volgens hem. Hij heeft hem met een pincet uit mijn oor proberen te halen, maar dat lukte niet. Omdat het water op dat moment was afgesloten in de praktijk, moest ik later op de dag terug komen en heeft hij door mijn oor uit te spoelen, de mug eruit gekregen. Ik werd "gek" van het idee dat ik een insect in mijn lichaam had
. Ik heb nog wel lang last van mijn oor gehad. Hij had gestoken in mijn trommelvlies ofzo.

Fiffill schreef:Ik heb hetzelfde gehad maar dan met een spin, even wat olie erin en laten zitten. Vooral geen wattenstaafje gebruiken! En daarna met de douche uitspoelen, dan komt hij er (als het goed is) vanzelf uit.
eenitraM schreef:Ach, TS je hebt nog geluk. Liever een mug dan..... https://www.youtube.com/watch?v=O08ILhGW61Y
romylovegino schreef:mijn zus was eens op kamp , midden in de nacht voelde ze dat er iets in haar ook kroop en werd gillend wakker, ze dachten dat het maar oorontsteking was. hele tijd last van gehad en ging maar niet over.
half jaar later naar de huis arts omdat ze er nog steeds last van had.
ze dachten dat er een prop in haar oor zat dus een week met olie ingespoten en ging maar niet uit. zus terug naar huisarts . bleek het dat er een HALF JAAR een dode TOR in haar heeft gezeten!
geen idee hoe e hem eruit hebben gekregen ... maar wil het ook niet weten haha.
Locanda schreef:Fiffill schreef:Ik heb hetzelfde gehad maar dan met een spin, even wat olie erin en laten zitten. Vooral geen wattenstaafje gebruiken! En daarna met de douche uitspoelen, dan komt hij er (als het goed is) vanzelf uit.
Bah! Hoe doen jullie dat? Ik ben een rustig persoon, maar ik zou écht hélemaal gek worden...
maar zie 'm er maar uit te krijgen dan... olie en water werkte prima