Ingegroeid haartje, wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Alarm_wlkp

Re: Ingegroeid haartje, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 17:51

Doe ik ook genoeg :')
Maar niet bij anderen, dat vind ik dan weer goor _O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 17:59

xalm schreef:
Hahaha als de puisten liefhebbers dat filmpje al leuk vinden kunnen ze genieten bij deze :')

http://m.youtube.com/watch?v=PY5C3I84NlQ

Niet voor de gevoelige magen of mensen die nog moeten eten!

Is dit echt een puist"je"? Of hebben ze dit zo genoemd maar is het iets anders?

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 18:12

Wow, dat filmpje van dat paard, arm beest! Dat ze dat al niet eerder hebben aangepakt...

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 09:36

Wat zal dat beest een pijn in zijn kont hebben gehad. -O-

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 10:49

it_is_me schreef:
Wow, dat filmpje van dat paard, arm beest! Dat ze dat al niet eerder hebben aangepakt...

Je zult verbaast staan hoe snel dit kan ontstaan. Gedurende mijn paraveterinaire stages heb ik dit meermalen meegemaakt bij zowel kleine gezelschapsdieren als bij landbouwhuisdieren en paarden. Vaak begint zoiets onschuldig als een plekje, bijvoorbeeld een schaafwondje of een muggenbeet, en binnen twee dagen heb je zoiets. Zo smerig om dat uit te knijpen. :r Net zoiets met verstopte talgklieren operatief uitknijpen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 10:52

heerlijk, ingegroeide haartjes, mee-eterers en puisten uitknijpen, ik vind dat echt leuk om te doen en las dat ik niet de enige ben.

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 11:38

Ik las laatst ergens dat je ingegroeide haartje eruit kunt krijgen door citroensap op de huid te doen waar het haartje zit. Het schijnt dan naar de oppervlakte te komen. Of het werkt weet ik niet, hoelang het duurt ook niet en of het bevredigend genoeg is voor de knijp-liefhebbers }> .

Vroeger had ik regelmatig kleine haartjes van onze hond onder mijn voetzolen ingegroeid. Dan kon ik wel janken met eruit halen, dat was alsof er een naald door mijn voet werd geslagen |( .

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 11:41

Lynn_Nikita schreef:
heerlijk, ingegroeide haartjes, mee-eterers en puisten uitknijpen, ik vind dat echt leuk om te doen en las dat ik niet de enige ben.

Ik word er ook echt gewoon gelukkig van :')

Mijn vriend haat het, want ik scan echt zijn huid op zoek naar een nieuw projectje ~~}>

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-13 08:04

sammie18 schreef:
Ik las laatst ergens dat je ingegroeide haartje eruit kunt krijgen door citroensap op de huid te doen waar het haartje zit. Het schijnt dan naar de oppervlakte te komen. Of het werkt weet ik niet, hoelang het duurt ook niet en of het bevredigend genoeg is voor de knijp-liefhebbers }> .

Vroeger had ik regelmatig kleine haartjes van onze hond onder mijn voetzolen ingegroeid. Dan kon ik wel janken met eruit halen, dat was alsof er een naald door mijn voet werd geslagen |( .

Jaa, dat zeggen ze ook van alcohol. Ik heb er niks van gemerkt, behalve dat het %#@&! Pijn deed. :\
En dat van je voetzool... Dat vind ik knap :')