ingvdh schreef:Als dat zo'n ventilator is met een waterreservoir dan kan je hem beter laten staan. Ik heb ook zo'n ding gehad, hielp weinig, zonde van mijn geld.
Werkt inderdaad voor geen meter. Heb ooit zo'n ding gekocht, was nog best duur ook. Werkte totaal niet.
Airco is dan wel 300 euro maar je hebt echt waar voor je geld. Trekt je kamer in een uur helemaal cool naar 18 graden als je dat zou willen.
)
alleen nu ik aan het schoonmaken ben (en ondertussen bokt ja
Een echte zolderkamer is het niet, maar wel de kamer die het dichtst bij het dak ligt. Alle kamers op de bovenverdiep zijn overigens zo warm. Ik heb zo ook vreselijk slecht geslapen, enorm moe opgestaan en ik ben serieus op de grond gaan liggen - die overigens wel koel was - en zo in slaap gevallen
En ik moet toegeven dat ik op de grond beter lag dan in mijn bed met deze hitte. Hier leggen we ook handdoeken op de veluxen en dat lijkt het wel wat koeler te houden, maar niet zo veel. Ik heb 4 ramen in mijn kamer (2 kleine gewone raampjes aan de ene kant en 2 veluxen/dakramen aan de andere kant) Ik denk dat ik de tip van de vochtige handdoek eens ga gebruiken..