Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Denise_ schreef:Een klant bij ons (drogist) ging wat proberen tegen wagenziekte bij de kids: een oordopje in het linkeroor doen als ze rechtshandig zijn, of eentje in het rechteroor als ze linkshandig zijn. Volgens haar heeft het bij beide kinderen geholpen.
Ikima schreef:Geen fllauw idee, maar het schijnt wel te werken. Niet alles hoeft medisch onderbouwd te zijn, soms laat de natuur ons verbazen.
XxLMMxX schreef:Tanya schreef:Hoe kun je je blinde darm inwrijven met azijn? Ik hoop toch gewoon je buik ?
Ja dat bedoelde ik haha. Sorry! Iets onhandig verwoord misschien.
Kanelly schreef:Natuurlijk is het allemaal placebo effect.
Kijk dat van de olie en de azijn is nog te verklaren en zal zijn werking ook hebben (al dan niet gecombineerd met het gegeven dat kwalen vanzelf weer verdwijnen)
Maar de 'natuur'?
Wat is er dan natuurlijk aan een stuk zeep, welke ook nog eens in plastic zit en op geen enkele wijze contact heeft met je lichaam. Dus als er al werkzame stoffen in de zeep zouden zitten, kunnen deze op wonderbaarlijke wijze twee ondoordringbare barrières passeren (plastic en je huid), en dan ook nog eens werken tegen de restless legs. En welke werkzame stoffen moeten er dan in de zeep zitten?
Ik begrijp het gewoon niet zo goed, met simpel nadenken moet iedereen toch kunnen bedenken dat het kul is?
dat is vaak erg moeilijk...Tanya schreef:Hoe zou dat moeten helpen tegen gewrichtspijn dan? Ben wel benieuwd wat de medische verklaring erachter is, en anders houd ik het op placebo effect