, ik heb er ook echt geen last meer van gehad. Heb je ook geen kuurtje gekregen??? van de H.A.? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, ik heb er ook echt geen last meer van gehad. Heb je ook geen kuurtje gekregen??? van de H.A.? Tanya schreef:Even over dat cranberrysap drinken: het helpt inderdaad als preventie, maar op het moment dat je al een blaasontsteking hebt heeft het volgens mij niet zoveel toegevoegde waarde meer.
Succes ermeehopen dat de antibiotica snel helpt

miccamaaike schreef:Jans, dat is ook mooi balen.
Overigens helpen die cranberry pillen bij mij echt zeker wel. Als ik het voel opkomen slik ik van die bruistabletten en dat helpt echt heel goed, de blaasontsteking zet dan niet meer door. Ken een hoop mensen bij wie de cranberry pillen goed werk doen, dus zou niet zeggen dat t niet werkt
Shadow0 schreef:En NatasjavE: meerdere dagen wachten bij een blaasontsteking lijkt me geen goed idee.
NatasjavE schreef:Oh, maar dat zijn de richtlijnen hoor die de urologen hanteren hoor.
Testen komt er niets uit dan na 2 dagen nog een keer testen.
Citaat:Verder is er geen Uroloog te vinden die zal zeggen neem cranberrypillen.
Ik heb allang geleerd dat het verstandig is om ook op jezelf te vertrouwen en zelf te kijken of iets voor jou werkt of niet. Helpt het, dan is dat mooi meegenomen, helpt het niet dan stop je er weer mee. NatasjavE schreef:Verder is er geen Uroloog te vinden die zal zeggen neem cranberrypillen.

Shadow0 schreef:NatasjavE schreef:Oh, maar dat zijn de richtlijnen hoor die de urologen hanteren hoor.
Testen komt er niets uit dan na 2 dagen nog een keer testen.
Dat kan wezen, het lijkt mij verschrikkelijk. Ik hield het geen dag uit, verschrikkelijk, wat was ik daar beroerd van. Naast statistiekjes over prevalentie heb je ook nog te maken met mensen...
Mars schreef:NatasjavE schreef:Verder is er geen Uroloog te vinden die zal zeggen neem cranberrypillen.
Das vreemd, heb ik er toch al twee getroffen die dat wel adviseren
Zowel mijn eerste uroloog als de second opinion in een ander ziekenhuis. De SO raadde ook nog D-Mannose aan. Nu helpt die cranberryzut bij mij sowieso niet, of het nu capsules/thee/tabletten/sap is. Maar er zijn mensen die er wel degelijk baat bij hebben.
Maar in mijn geval: kom maar door met die AB, slik het nu al twee jaar dus dat ene kuurtje kan er ook wel bij