Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Linsey_X schreef:Ik heb ook die kuur van de dokter gegad. Ik heb hem wel langer dan drie maanden geslikt.
Ik moest vaak bloed laten prikken om mijn nier en lever functies in de gaten te houden.
Ik ben direct toen mn leverfunctie veranderde. Die nagels waren gekukkig toen net weg.
Noout meer terug gekomen. Wel is de nagel van mn kleine teentje een beetje raar geribbeld.
Ik had het op bijna al mn tenen gekregen ba het gegruik van een zalfje. Ben blij dat ik er vanaf ben!
Naderhand nog een x bloedgeprikt en mn lever functie was weer helemaal normaal
Chanen schreef:Linsey_X schreef:Ik heb ook die kuur van de dokter gegad. Ik heb hem wel langer dan drie maanden geslikt.
Ik moest vaak bloed laten prikken om mijn nier en lever functies in de gaten te houden.
Ik ben direct toen mn leverfunctie veranderde. Die nagels waren gekukkig toen net weg.
Noout meer terug gekomen. Wel is de nagel van mn kleine teentje een beetje raar geribbeld.
Ik had het op bijna al mn tenen gekregen ba het gegruik van een zalfje. Ben blij dat ik er vanaf ben!
Naderhand nog een x bloedgeprikt en mn lever functie was weer helemaal normaal
Ze hebben bij mij nooi bloed afgenomen of wat voor tests dan ook gedaan om mijn leverfunctie in de gaten te houden. Of ben jij bekend met leverklachten? Want dan is het inderdaad geen overbodige luxe. Wel frapant dat ze je dan die kuur voorschrijven. Voor zover ik kan merken heb ik er trouwens geen klachten aan overgehouden. Daarbij drink ik niet tot nauwelijks, dat zal vast schelen. Maar wat betreft die bijwerkingen... Ja, natuurlijk moet je daar voorzichtig mee zijn, maar als ik zie hoeveel alcohol sommige mensen nuttigen, is dat waarschijnlijk heel wat schadelijker dan een kuur van 3 maanden.
Apart trouwens, dat groene zeep ook helpt tegen schimmelnagels. Goeie, oude huismiddeltjes ook.
Jaime_ schreef:grappig, ik wou je aanraden wat je later in je openingspost zelf aanhaalt! mijn vader heeft ook al jaren schimmelnagels en alles geprobeert, sinds kort dagelijks behandelen met tee trea en regelmatig de bovenste laag afvijlen en het lijkt te helpen. waar je wel rekening mee moet houden is dat de beschadigde nagel moet uitgroeien, en dat kost tijd..
Linsey_X schreef:Nee ik ben niet bekent met lever/nier klachten. Mijn dokter wilde het in de gaten kunnen houden. Misschien vanwege mijn leeftijd? 16/17 jaar
tweebelgen schreef:Canespro zorgt voor de verwijdering van met schimmel geïnfecteerde nagels binnen 2-3 weken. Veiligheid en doeltreffendheid klinisch bewezen. Elke doos Canespro bevat: een tube met 10g Canespro ureumzalf 40%, 22 waterdichte pleisters voor eenmalig gebruik en 1 plastic nagelschraper.
Bij mij heeft deze zalf geholpen.
tweebelgen schreef:Canespro zorgt voor de verwijdering van met schimmel geïnfecteerde nagels binnen 2-3 weken. Veiligheid en doeltreffendheid klinisch bewezen. Elke doos Canespro bevat: een tube met 10g Canespro ureumzalf 40%, 22 waterdichte pleisters voor eenmalig gebruik en 1 plastic nagelschraper.
Bij mij heeft deze zalf geholpen.