. Althans, vriendlief klaagt niet. Zijn ergere dingen in het leven, zie best vee mensen met die spikkels namelijk Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Althans, vriendlief klaagt niet. Zijn ergere dingen in het leven, zie best vee mensen met die spikkels namelijk Jikkeee schreef:@ Djura99, tsja ik baal goed. Maar als het verder geen gevolgen heeft kan ik er niet wakker om liggen. Heel erg schuurt het gelukkig niet als ik mijn benen bijhoud betreft scheren. Althans, vriendlief klaagt niet. Zijn ergere dingen in het leven, zie best vee mensen met die spikkels namelijk
En ik ken ook mensen die het hebben en die zich er zo voor schamen dat ze (ook bij +30graden lange broeken of rokken met nylons eronder dragen. Dat is pas erg!
heb afgelopen dagen zelfs nog op het land gewerkt ook. En dan kijk ik naar me shirtlijnen -_- die er niet zijn. Of mijn broeklijnen... die er ook niet zijn. Nope geen spatje bruinen... in mijn geval komt het door dat ik aantal maanden terug te lang aan zware medicatie zat... dokter zegt dat nog wel jaar duurt voor me lichaam tot rust komt
alsof ik daarvoor al niet hard bruinde toen ging het ook al niet hard maar toen kleurde ik teminste nog.Djura99 schreef:Jikkeee schreef:@ Djura99, tsja ik baal goed. Maar als het verder geen gevolgen heeft kan ik er niet wakker om liggen. Heel erg schuurt het gelukkig niet als ik mijn benen bijhoud betreft scheren. Althans, vriendlief klaagt niet. Zijn ergere dingen in het leven, zie best vee mensen met die spikkels namelijk
Idd! That's the spirit!En ik ken ook mensen die het hebben en die zich er zo voor schamen dat ze (ook bij +30graden lange broeken of rokken met nylons eronder dragen. Dat is pas erg!
. Iedereen heeft wel wat, zit wel best

Djura99 schreef:Laurabyoux schreef:Wat is KP?
Mijn benen worden echt super bruin, maar mijn gezicht is nog steeds spierwit..... Iemand hier tips voor?
Volledig is het 'keratosis Pilaris' en het is een (goedaardige) huidaandoening die kan voorkomen op (vooral) benen, armen en gezicht. Soms ook nog op andere plekken. Dan heb je allemaal rode 'bultjes' (echt spikkeltjes) die aanvoelen als schuurpapier. Het ziet er niet uit (geloof me) en het is ongeneeselijk.
(En nog goedkoop ook!)
3 weken heb ik buitengewerkt met altijd een stralende zon. Mijn gezicht, armen, rug en nek/hals zijn supermooi bruin, maar mijn benen.. Nog steeds wit.. Zo vreselijk irritant!
Nu ga ik dinsdag een weekje naar Spanje en ben echt nog vreselijk wit, mijn benen verbranden niet eens, ik krijg alleen maar meer sproeten. Dus dat wordt zelfbruiner.