Ik verbrand altijd al snel (lichte huid, blond) en smeer me al van kleins af aan goed in. Ik heb in toenemende mate last van UVallergie dus kan momenteel nog geen minuut buiten zijn zonder factor 50. Ik gebruik sinds vorig jaar P20, dat is een zonnebrand die 10 uur lang werkt. Goed waterproof want zelfs mijn extreme zweten kan het hebben! Dit is de eerste die ik heb gevonden waar ik niet alsnog mee verbrand. Ideaal spul maar wel erg duur, maarja met mn allergie heb ik weinig keus. Ik heb wat dat betreft makkelijk praten want ik ben heel mn leven al gedwongen om er rekening mee te houden. Maar ik ben echt de enige in mn omgeving die er echt verstandig mee omgaat en wordt daar soms zelfs voor uitgelachen, men vind het overdreven.....
Mijn vriend heeft ook lang gemopperd als ik hem weer eens insmeerde en hij geen zin daarin had. Vanmiddag kwam hij vrolijk thuis van een beurs, zonder rode huid en bedankte me voor het insmeren! Overal op die beurs liepen knalrode mensen rond en hij huppelde er lekker bleek tussendoor
zijn ogen zijn inmiddels ook geopend en hij neemt het eindelijk serieus. Nog een tip voor de mensen hier die beter willen gaan opletten: op de site van de knmi kan je een voorspelling zien van de UV-index. Kan je in de gaten houden op welke dagen je moet smeren, zelfs als je maar een kwartiertje buiten bent.
Goed topic TS! Hoe meer aandacht hiervoor, hoe beter!
. Heftig filmpje.
?) 
raar hoe wit dat er uit ziet vergeleken met de rest