ongesteld op vakantie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Re: ongesteld op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:53

Oh jongens verschrikkelijk, maar het lukt gewoon niet. Het doet mega zeer :')

Kan je het ook in bad doen inbrengen? Dat doet wat minder zeer lijkt me _O-

XAnoukdb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-13 13:53

bedankt alvast iedereen! kan ik het ook niet verschuiven met een pil ofzo dat ik het pas na de vakantie ben?

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:53

Ympi schreef:
amado7 schreef:
Ik hoorde altijd dat je die dingen niet mocht in doen als je niet ongesteld was? Ik ga het zo eens proberen :+

Ik zou wachten tot je ongesteld bent hoor! Kwaad kan het niet, maar als hij geen vocht kan opnemen, komt dat er zo moeilijk weer uit, zeker de eerste keer, wat je wel kan doen is na het inbrengen in bad gaan zitten zodat hij zich een beetje kan vullen met water, komt hij er weer makkelijker uit.

Supergeweldig is het niet. Maar voor TS is het ook niet handig als ze moet wachten tot de vakantie om dan eens uit te zoeken of die tampons werken. Niet zwemmen op vakantie is natuurlijk ook niet leuk in die hitte... En die tip van in bad zitten is een hele goede :)

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:54

dat zal moeilijk zijn,want dan is dat ding al opgezwollen voor je het kunt inbrengen natuurlijk. :=
Oh om uit te halen,ja,dat kan inderdaad wél dan!
Laatst bijgewerkt door pretty op 05-07-13 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Dat kan ook, met de uitstelpil, maar die moet je via de dokter halen :)

Jolandee, nee niet in bad, dan is hij vol voor hij zit :+

Amado7

oh jongens wat verschrikkelijk :')

Een probleem om niks.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:55

amado7 schreef:
Oh jongens verschrikkelijk, maar het lukt gewoon niet. Het doet mega zeer :')

Kan je het ook in bad doen inbrengen? Dat doet wat minder zeer lijkt me _O-

Wat al gezegd is, dan zuigt ie zich al vol voordat ie erin zit :+ Plus dat de vagina zich 'afsluit' onder water, dus lijkt het mij alleen maar lastiger :P

XAnoukdb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-13 13:56

xMyrth schreef:
Supergeweldig is het niet. Maar voor TS is het ook niet handig als ze moet wachten tot de vakantie om dan eens uit te zoeken of die tampons werken. Niet zwemmen op vakantie is natuurlijk ook niet leuk in die hitte... En die tip van in bad zitten is een hele goede :)

idd, dan zou ik het pas op vakantie uit kunnen proberen, niet fijnn :s

0316Meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:57

Ik ben heel vroeg al ongesteld geworden (9jaar) eerste paar maanden met maandverband gedaan.. maar omdat ik altijd heel hevig was en omdat ik mezelf vond 'ruiken' met maandverband zijn we toen overgegaan op tampons.. sindsdien wil ik echt niks anders meer,, niet dat ik het vaak ben,, (lang leve de pil:$)

Makkelijk in te brengen en je hebt er geen last van! tijdens het zwemmen o.i.d. waardoor je zo;n kort broekje ofz aan hebt, touwtje naar boven leggen of tussen schaamlippen leggen ( wat ik doe)

succes met je keuze

XAnoukdb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-13 13:58

Jans schreef:
Dat kan ook, met de uitstelpil, maar die moet je via de dokter halen :)

Jolandee, nee niet in bad, dan is hij vol voor hij zit :+

ga denk ik maar eens mn moeder smeken ofdat ze iets kan regelen, het liefst iets zonder dat je stemmingswisselingen krijgt, emotioneel wordt etc. met die hormonen, dat is namelijk niet fijn als je op vakantie bent met een hoop vrienden die dan denken van wtf

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:59

Wat een gedoe over een tampon
als je bang bent dat je touwtje zichtbaar is kun je bij de apotheek ook spons tampons halen die hebben geen touwtje

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 14:00

Brrr ik heb eerst 3 maanden maandverband gebruikt...vond het zo smerig zit je de hele dag in je eigen bloed te soppen...iewl.... met tampons heb k het niet eens door dat k ongesteld ben...ja moet af en toe ff een nieuwe indoen....
En meteen voor ik ga slapen en meteen als ik wakker wordt :)
JA je kan en mag slapen met je tampon :D
En zwemmen en ALLES doen *\%/* *\%/* *\%/*

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 14:03

Gewoon pakje tampons halen, bijsluiter lezen en inbrengen.. Het is echt niet zo ingewikkeld en reuze makkelijk

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 14:04

Voor mij ook geen maandverband meer. :n Ook de eerste jaren alleen gebruikt maar eenmaal een tampon is nooit meer anders!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 14:04

Met maandverband ging ik elk kwartier naar de wc omdat ik het vies vond :=

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 14:06

Jans schreef:
Met maandverband ging ik elk kwartier naar de wc omdat ik het vies vond :=

Ja he.... ik ook....snap niet dat mensen het eng vinden om iets in te brengen.... je voelt er echt niks van :)
tenminste ik plas altijd eerst zodat het beetje is bevochtigd dat gaat wat makkelijker :+

ok dt word erg intiem zo }:0

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 14:08

Plassen heeft echt geen enkel nut om te bevochtigen. :') Het komt nota bene uit een ander gat! :=

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 14:09

Gewoon proberen, de eerste keer ff een kleine om te wennen :)
ik durfde t de 1e x ook niet goed, maar echt, t valt reuze mee! Na een paar x gebruikte ik al een van de geootste (nu nog steeds) anders kan ik binnen een half uur alweer verwisselen omdaf ik doorlek :') je voelt m verder niet zitten, je voelt geen bloed lopen, je voelt je niet meer vies de hele tijd.
Ik durf er zeld alleen ooj nog niet mee te zwemmen, ondat ik t echt heftif ben. Lek met de grootste na anderhalf uur/ 2 uur al wel door...

Je kan trouwena ook die torpedo dingen proberen. Zittie er in 1x in. Veel fijner! Ik gevruik die van ob altijd :)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 14:13

Nu heb je er misschien niks meer aan, maar kun je niet eens aan de pil beginnen? Dan kun je, mocht het niet uitkomen met vakantie oid, ervoor kiezen om de pil door te slikken. Dan word je namelijk niet ongesteld. Normaal slik je dan 3 weken en dan een stopweek, maar die sla je dan gewoon over. Alleen kan het als je ermee begint de eerste keer nog niet goed werken omdat je lichaam hier aan moet wennen. Daarom weet ik niet of je er nu iets aan hebt.

Meestal begin je pas met de pil als je sexueel actief word maar om je menstruatie regelmatig te krijgen helpt het ook prima. Het geeft grote voordelen vind ik. Mocht je sexueel actief worden is er minder kans om zwanger te raken, plus je menstruatie is regelmatig en zelf te regelen.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 14:20

Wil je toch gaan proberen terwijl je nog niet ongesteld bent neem dan in ieder geval 1 met silk omhulsel, eventueel kun je ook wat vaseline/glijmiddel gebruiken. Droog een tampon inbrengen is namelijk echt niet prettig!

Ympi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 14:21

Monster_tos schreef:
Wil je toch gaan proberen terwijl je nog niet ongesteld bent neem dan in ieder geval 1 met silk omhulsel, eventueel kun je ook wat vaseline/glijmiddel gebruiken. Droog een tampon inbrengen is namelijk echt niet prettig!

Of waar ik nu ook nog aan denk, die met inbrenghuls gaan ook net iets makkelijk als je niet ongesteld bent.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 14:23

Monster_tos schreef:

Dit is sowieso aan te raden de eerste paar keer. :j Omdat je dan (on)bewust die spieren aanspant down under. En met Silk touch is ook echt een aanrader, zonder vind ik ook een ramp. :n

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 14:23

Och en anders even naar de HA, die geeft je dan Duphaston mee om je menstruatie even uit te stellen, of als je toch ongesteld wordt even tijdelijk te stoppen..op moment dat je diepillen niet meer neemt, wordt je ook weer ongesteld.
Ikzelf ben niet zo van de hormonen etc, maar het is wel de ideale oplossing ;)

Fijne vakantie meid..

XAnoukdb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-13 14:29

is ob pro comfort mini met inbrenghuls of moet je die erbij kopen??

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 14:32

KimD schreef:
Plassen heeft echt geen enkel nut om te bevochtigen. :') Het komt nota bene uit een ander gat! :=

dan is het psiegiesj :')