Kan je het ook in bad doen inbrengen? Dat doet wat minder zeer lijkt me
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ympi schreef:amado7 schreef:Ik hoorde altijd dat je die dingen niet mocht in doen als je niet ongesteld was? Ik ga het zo eens proberen
Ik zou wachten tot je ongesteld bent hoor! Kwaad kan het niet, maar als hij geen vocht kan opnemen, komt dat er zo moeilijk weer uit, zeker de eerste keer, wat je wel kan doen is na het inbrengen in bad gaan zitten zodat hij zich een beetje kan vullen met water, komt hij er weer makkelijker uit.
amado7 schreef:Oh jongens verschrikkelijk, maar het lukt gewoon niet. Het doet mega zeer![]()
Kan je het ook in bad doen inbrengen? Dat doet wat minder zeer lijkt me
Plus dat de vagina zich 'afsluit' onder water, dus lijkt het mij alleen maar lastiger

xMyrth schreef:Supergeweldig is het niet. Maar voor TS is het ook niet handig als ze moet wachten tot de vakantie om dan eens uit te zoeken of die tampons werken. Niet zwemmen op vakantie is natuurlijk ook niet leuk in die hitte... En die tip van in bad zitten is een hele goede

Jans schreef:Dat kan ook, met de uitstelpil, maar die moet je via de dokter halen
Jolandee, nee niet in bad, dan is hij vol voor hij zit

Jans schreef:Met maandverband ging ik elk kwartier naar de wc omdat ik het vies vond

Het komt nota bene uit een ander gat!

je voelt m verder niet zitten, je voelt geen bloed lopen, je voelt je niet meer vies de hele tijd.
Monster_tos schreef:Wil je toch gaan proberen terwijl je nog niet ongesteld bent neem dan in ieder geval 1 met silk omhulsel, eventueel kun je ook wat vaseline/glijmiddel gebruiken. Droog een tampon inbrengen is namelijk echt niet prettig!
Monster_tos schreef:Wil je toch gaan proberen terwijl je nog niet ongesteld bent neem dan in ieder geval 1 met silk omhulsel, eventueel kun je ook wat vaseline/glijmiddel gebruiken. Droog een tampon inbrengen is namelijk echt niet prettig!
Omdat je dan (on)bewust die spieren aanspant down under. En met Silk touch is ook echt een aanrader, zonder vind ik ook een ramp.