Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Boompje1985 schreef:Waarom staat het werk voor je gezondheid? Ik zou mezelf niet naar de kl*te werken voor een baas... maar goed dat is mijn eigen mening. Er staan al wat opties beschreven waar je al best wat aan kan hebben denk ik? En massage al geprobeerd werkt dat misschien pijn verlichtend? Yoga oefeningen zoeken die je wel kunt doen/uitvoeren kan ook wat meer rust in het lijf geven. Verder zeg ik TS laat het werk naar piep lopen want voor jou zijn er 10 andere werknemers te vinden die zichzelf niet naar de kl*te hoeven te werken.
Straks gaat het van slecht tot erger en kun jij straks niks meer omdat je zo nodig door moest blijven werken. Dat is toch ook niet de bedoeling TS?
wemkelover schreef:Nou ja als de huisarts zegt dat het kan, dan moet je dat maar aannemen toch.
Zal die man echt niet zeggen om nog meer te verpesten.

mond valt open, het is rotzooi maar wel goed werkende rotzooi. Link dat dat zomaar verkocht mag worden, al zal dat hoop ik een andere dosis zijn als ik voorgeschreven krijg.karuna schreef:Diclofenac in de vrije verkoop je meent het?mond valt open, het is rotzooi maar wel goed werkende rotzooi. Link dat dat zomaar verkocht mag worden, al zal dat hoop ik een andere dosis zijn als ik voorgeschreven krijg.
Citaat:Een paar misverstanden:
Diclofenac: kun je tegenwoordig 'gewoon' bij de drogist kopen... onder de naam Voltaren, zelf ben ik hier erg op tegen (maar ja wie ben ik) omdat diclofenac toch wel wat schadelijker is/kan zijn dan paracetamol, zelf reageer ik bijv. allergisch op diclofenac en het staat er ook om bekend dat het allergische reacties kan opwekken.
Citaat:Amitrypteline: is vlgs mij (geen zin om het op te zoeken lol) een oude generatie anti depressivum, niet bepaald 'de eerste keuze' als pijnstiller lijkt mij, wordt ook wel voorgeschreven voor mensen die doorslaapproblemen hebben (tenminste 10 jaar geleden iig wel), omdat het je wat suffig en ontspannender maakt, niet echt geschikt voor het doel van TS dus.