Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wendy1987 schreef:Wat lief al die reacties![]()
Voeren doet mijn tante voor vandaag en morgen ochtend. Morgen middag gaan ze naar stal, dan hoef ik er niet meer zorgen om te maken..
Ik weet dat het "maar" 3 a 4 maanden zijn, maar wel de 3 a 4 maanden die altijd het leukst zijn... Vooral deze zomer.. Vakantie voor het eerst in 3 jaar,trouwen, keuring van mijn 2 jarige. Allemaal geen onoverkomelijke dingen, en ik ga het allemaal wel redden.. Maar het lijkt zo onwerkelijk..
Het is gewoon, hoe dan ook, Zwaar kl*te!!
En daar mag je best een beetje van balen!

De operatiekamer (daar was ik bang voor ) is gewoon een ziekenhuiskamer kwa uitzicht, geen enge dingen in het zicht ofzo. 

Ik slaap pas net!
herken ik wel ja.

wendy1987 schreef:Wat lief al die reacties![]()
Voeren doet mijn tante voor vandaag en morgen ochtend. Morgen middag gaan ze naar stal, dan hoef ik er niet meer zorgen om te maken..
Ik weet dat het "maar" 3 a 4 maanden zijn, maar wel de 3 a 4 maanden die altijd het leukst zijn... Vooral deze zomer.. Vakantie voor het eerst in 3 jaar,trouwen, keuring van mijn 2 jarige. Allemaal geen onoverkomelijke dingen, en ik ga het allemaal wel redden.. Maar het lijkt zo onwerkelijk..
Je blijft wel "aanwezig" maar het boeit je allemaal geen r**t meer. 

(Ik ben de bijrijder van de paarden van Marscha
)
En ja, dan rij je bijna elke dag, dus iedereen denkt dat je van je paard bent gevallen, kom je met zo'n simpel verhaal.
dus veel beterschap en het komt allemaal weer goed!!!! Doorbijten meid.
)