Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat hoop ik eigenlijk maar ....
maar ik heb er wel baat bij. Het gaat niet over, maar het scheelt wel.
kunt het maar kwijt zijn he
Margreet schreef:Ja hoor, lotgenoten!![]()
Naast de gebruikelijke experimenten met pillen, oogdruppels en neusspray gebruik ik ook dit dingetje: http://www.allergiewinkel.nl/product/me ... gie/45095/
Vraag me niet hoe het werktmaar ik heb er wel baat bij. Het gaat niet over, maar het scheelt wel.
Daarnaast spoel ik m'n holtes regelmatig met een nasale douche (nasaline irrigator, neti pot) en dat is echt een verademing! Wat een troep komt daaruit zegkunt het maar kwijt zijn he
Verder altijd douchen en haar wassen voor het slapen gaan, geen kleren van buiten in m'n slaapkamer, beddengoed niet naar buiten, stofzuiger met een hepafilter, alle beetjes helpen!

. Heb ook neusspray, maar die ene keer dat ik hem gebruikte was het daarna alleen maar erger.. dus daar twijfel ik nog even over. Heb geen pilletjes
Ook veel last van moe zijn, veel last van mijn hoofd ook (neem daar wel paracetamol voor meestal, 1 of 2) maar ach.. Dit is wel pas mijn 1e jaar dat ik er last van heb en dat is eind vorig jaar pas vast gesteld
Menino schreef:Ja dit weekend was voor mij ook wel een dieptepunt.
Mss een rare vraag, maar hebben jullie ook wel eens last van je rug omdat je je spieren vastzet door benauwdheid? Ik ben lichtelijk bezorgd aangezien mijn spieren aan de rechterkant behoorlijk vastzitten en irriteren, wat vorige keer de inluiding van een flinke longontsteking was. Dat zie ik nu niet zo zitten. Maar ik vroeg me af of benauwdheid in het algemeen daar mss mee te maken kon hebben?
Kan ook gewoon verkeerd geslapen hebben natuurlijkDat hoop ik eigenlijk maar ....
Ik zit nu aan de Livocab neusspray + oogdruppels. Eens zien hoe dat werkt. Hiervoor gebruikte ik Flixonase wat eerst weer Fluticasonpropionaat heette. Gaat bij mij trouwens om een grassenallergie. Heel leuk, bijna het hele jaar door met als hoogtepunt de zomermaanden..
van. Als je dan ziet van welke bijwerkingen je evt last kán krijgen... Brrrr...