Heeft de gyn ook zelf voorgesteld. Ik vond de biopsie tijdens de controles het vervelendste. Achteraf heb ik ook helemaal geen pijn gevoeld. klus was ook snel geklaard en mocht dezelfde dag nog naar huis. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
miranda1967 schreef:Wat fijn dat je onder narcose mag !
Wat is een lis ?
Begrijp het niet helemaal ,vandaag heb je gesprek met je man erbij ? of heb je nu vandaag die lis ingreep al
Bianca__ schreef:Tinusje, heb je de ingreep inmiddels achter de rug? Of is het as maandag?
Ik had 2 weken later de uitslag van de arts.
Ik sta gepland voor 19 juli. De operatie staat om 10.34 op de lijst, dus ben mooi s'morgens aan de beurt. Dag ervoor nog even kruisbloed laten prikken. Ga dus ook een dag eerder die kant op.
(net verhuisd en blijf bij mn eigen gyn) als alles goed gaat hoef ik maar 1 nachtje te blijven. Zijn er complicaties dan gaat het wat langer duren.
Bianca__ schreef:Mirgino dank je! Bij mijn moeder en zus was het ook anders. Die lagen er toen 5 a 6 dagen. Gyn zei dat de reden dat je nacht moest blijven met eventuele nabloeding te maken heeft. Gewoon afwachten dus maar. Bij mij gaan ze ook onderlang beginnen. Lukt het niet dan via buik verder.