Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heino schreef:Ik vind de toon van de brief eigk helemaal niet van "iedereen aan de kinderen". Meer van "een kinderwens begint met een goede basis/voorbereiding". Dus mocht je een kinderwens hebben, hou dan in je achterhoofd dat er meer bij kan komen kijken dan alleen een hoop "klussen".
. En als je minder dan 2 hersencellen hebt is fokken niet heel verstandig denk ik
. Een foldertje huis aan huis of een bericht in het gemeente blad is dan toch ook prima??? phormicola schreef:Ik vind kinderen wel even wat anders dan huidbleken. Het is al een tijdje bekend dat wij Nederlanders niet genoeg fokken, dus ik vind het niet raar dat ze er aandacht aan besteden. Dat je er uitslag van krijgt begrijp ik ook niet, ze kunnen toch niet ruiken dat jij geen kinderen wilt?

Wel een of ander eindeloos epistel over uitkeringen en misbruik en *schudt vuist tegen overheid* wat ik zonder te lezen heb weggegooid.
Heino schreef:Ik denk dat dat een andere discussie is, wie wel en niet aan kinderen zou moeten beginnen. En je moest eens weten hoeveel hoog opgeleiden lekker doorpaffen/zuipen tijdens de zwangerschap..
. Meer met welke instelling je dan begint, als je echt zo onverstandig bent dat je je niet eens laat informeren? na een kinderwens komt vaak een zwangerschap en dan moet het kind ook nog opgevoed worden een beetje verantwoordelijkheidsgevoel (en dat is niet perce gerelateerd aan intelligentie) is dan wel een must.