Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knakker schreef:Melk ongezond?
Ach, je hoort die discussies wel, maar, ik vind het een mooi natuurlijk product, maar ik snap dat mensen er van af zien.
Sassy schreef:spirulina kan ik niet verdragen, heb iets aan de schildklier, en dan gaat mijn bloeddruk weer omhoog als ik spirulina gebruik. Maar ook dat ontgift ja...
Zou ik eerder green kamut (tarwegras) gebruiken, dat helpt een verzuring van je lichaam weer iets in evenwicht te krijgen, zitten ook veel vitamines in.
Kun je als poeder krijgen (en dus gemakkelijk in groente/fruitsap/smoothies te mengen) of in tabletvorm.
_Tara_ schreef:Knakker schreef:Melk ongezond?
Ach, je hoort die discussies wel, maar, ik vind het een mooi natuurlijk product, maar ik snap dat mensen er van af zien.
Moet iedereen ook voor zichzelf weten natuurlijk, wat je wel/niet eet. Ik hou me niet zo heel erg aan al dat 'gezonde' eten zoals dat hier in topics naar voren komt. Wil soms ook gewoon een pizza ofzo kunnen eten
Maar Knakker, ik was vooral nog benieuwd naar jouw gebruik van de magnetron. Want je ontbijt met chiazaad en gojibessen, beiden gezonde superfoods. Maar die warm je dan op in de magnetron. Denk je niet dat dat slecht is? Niet alleen een vraag aan jou maar aan iedereen die de magnetron gebruikt. Voor mij past ontgiften/detox iig niet samen met het gebruik van een magnetron