Ach, jeetje, op die leeftijd hoor je helemaal niet met grote zorgen in het ziekenhuis te liggen, maar lekker lol te maken met je vrienden... Doe mij ook maar een pb'tje met het adres, dan zoek ik ook een leuke kaart uit!
Stuur mij ook maar een pb met zijn naam en het adres ik heb vast nog wel een leuke kaart liggen zonder eten erop.
rainbow8
Geplaatst: 01-06-13 16:18
Er is hier in huis een discussie over 2 kaarten. Heb er maar een eind aan gemaakt door te zeggen dat ze beiden gestuurd gaan worden. Vrienden van m'n kids hebben er ook iets opgezet. Ze zijn onderweg.
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-13 17:39
Hij was een beetje bedust van de kaarten. "Ik ken die mensen toch helemaal niet, waarom doen ze dat?"
toen ik terug liep met mijn dochter naar de auto stonden er mensen van de schutterij (waar hij bij zit) in de hal en gingen naar hem toe Dat zal hem ook opbeuren
op maandag word niet bezorg gezien zondag (normaal) alles gesloten is . dus moeten ze op maandag eerst alles ordenen en dan op dinsdag word dan alles bezorgt wat er zaterdag/zondag/maandag op de post is gegaan .
Kreeg gister gewoon post hier hoor, zat nog een mooie envelop bij van het centraal justitieel incassobureau....
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-13 11:10
die post is dan waarschijnlijk in de loop van vorige week gepost ik ga zo richting postbus, nog even mijn kippen voeren bezoekuur is pas om 14.00
droomy
Geplaatst: 04-06-13 11:20
Ik wil ook graag een kaartje naar jullie sturen!
Heb niet alles gelezen ( ) , maar dus géén eten op het kaartje. Is er iets wat wel de voorkeur heeft?
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-13 11:42
droomy iets tieners-achtigs is wel leuk maar inmiddels weet ik dat dat ook niet meevalt
D_Desteny
Geplaatst: 04-06-13 12:12
Iets later als gehoopt maar mijn kaartje gaat vanmiddag op de bus! Dit is hem geworden
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-13 12:20
wat een leuke!
op zijn kamer ligt ook een oudere man waarbij kanker is geconstateert en ook nog een scheur in zijn brose bekken ik denk dat hij het ook wel leuk vind om tegen de kaartjes aan te kijken