Akhal_Teke schreef:_San87_ schreef:Misschien ben ik de uitzondering, maar ik doe het gewoon niet met mannen die hun zaakjes niet voor elkaar hebben. Of ik nu wel een condoom bij me heb of niet.
En hoe en wanneer denk jij zeker te kunnen weten dat ze hun "zaakjes" voor elkaar hebben?
Logisch toch wanneer blijkt dat hij niks bij zich heeft
.liedje89 schreef:_San87_ schreef:Misschien ben ik de uitzondering, maar ik doe het gewoon niet met mannen die hun zaakjes niet voor elkaar hebben. Of ik nu wel een condoom bij me heb of niet.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik iemand zo leuk vind dat ik met hem naar bed wil en er dan op afknap dat hij geen condoom bij zich heeft. Ik bedoel als je met iemand naar bed wil dan zou je toch zeggen dat je al vindt dat hij een boel goede kwaliteiten heeft en dat je dan niet ineens omdat hij geen condoom heeft vind dat hij een of andere lapzwans is die zijn zaken niet voor elkaar heeft
Niet per se
. Sommige mensen hebben ook ONS'jes. En ik neem iemand die zijn gezondheid niet serieus neemt niet serieus, niet zo heel gek toch?
.
Dat hoeft helemaal niks te maken te hebben met het wel/niet serieus nemen van je gezondheid.
. Vind ik eigenlijk best logisch, je weet nooit wat er gebeurt met wat alcohol op
wel voor de pil!
. Maar juist dan snap ik wel dat iemand onvoorbereid kan zijn.
. Dus inderdaad, als hij ze niet heeft, gaat het feest niet door. Easy peasy.
.
Het is dan gewoon een avondje zonder
wel handig om er vroeg genoeg over te beginnen dan natuurlijk