GroteVogel schreef:B12...weet je wat hij zei? Och daar komt alweer iemand die mee doet aan het nieuwe mode verschijnsel....
Mijn B12 was 190, dus niet hoog, maar ook niet echt te laag. Twijfel dus, maar ben blij dat het nu wel onderzocht word, zodat ik mijn klachten kan plaatsen.( pijn, geheugen,letters omdraaien enz)
Ik heb nog nooit een depressie gehad denk ook niet dat ik daar gevoelig voor ben, maar de arts zei wel vaker dat ik maar seroxat moest nemen ( een anti dep.middel) om te kijken of ik me dan beter voel, dat heb ik geweigerd.
Ik zou zeker een uitgebreide bloedtest eisen, en dan verder kijken, hoe was je VitD nu?
Ze zijn ook bezig om de ondergrens naar 300 te schroeven ipv 150.
Ik ben iig benieuwd wat mijn nieuwe waardes gaan worden, en wat een evt behandeling gaat doen.....

Hoe bedoel je professioneel aan de telefoon.. Kreeg het gevoel alsof ik een 14 jarige puber aan de lijn had.
Ben ondertussen wel aan het rondkijken voor een andere dokterspraktijk.. want naar deze wil ik echt niet meer terug.
Momenteel ben ik aan het uitzoeken welke ziekenhuizen en tests vergoed worden in het buitenland, zodat ik ook daar mijn Lyme kan laten testen ( en een gehele bodycheck kan natuurlijk nooit kwaad )