Praten in slaap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:22

Ik hou echt van mijn Sleep Talk app, al meerdere keren jankend van het lachen teruggeluisterd. Ik praat elke nacht... Regelmatig geniale verhalen :( :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:25

Yv_ schreef:
Ik schop, ik sla, ik schreeuw, ik praat terug, antwoord, zit rechtop, heb mn ogen open, maak er handgebaren bij...
Al menig keer 's ochtends wakker geworden met boze vriendlief naast me, blijkbaar heb ik dan heel naar tegen m gedaan en kan me er écht niks van herinneren..

Als ik overdags iets negatiefs meemaak, krijgt diegene er 's nachts goed van langs :=

Ook wel leuke dingen: Kon een keertje niet winnen met Mario en 's nachts heb ik dus onwijs op mn vriend zn rug liggen bonken "stomme paddestoelen, stomme paddenstoelen, ga dood!"
En een keer een fotolijstje in zn rug lopen zoeken, was er van overtuigd dat die daar ergens meost liggen :').
Was met mn vriendin op vakantie en we hadden onwijs last van een orkaan in de buurt, dus beetje in de hotelkamer gekluisterd. Ik zat CSI te kijken maar was blijkbaar in slaap gevallen. Zij houdt daar helemaal niet van, dus pakte de afstandsbediening om te zappen. Op het moment dat ze de ab greep, begon ik te vragen waarom ze dat deed, of ze niet zag dat ik CSI aan het kijken was :').. Zij de ab teruggelegd, ik netjes bedankt. Ondertussen oorverdovend gesnurk van mij, dus waagde ze weer een poging. Waarop ik dus weer over de zeik was dat ze wilde zappen :').

En heeeeeel soms ook wel lief: ben een keer de hele kamer doorgegaan om kusjes te geven :=

HAHAHAHAHA DIE GASEXPLOSIE _O- _O- _O_

Hahahahahahaha :') Ik heb een keer mijn kussen gemold. "Waar zijn de kamelen nou gebleven?" Riep ik verschrikt, terwijl ik mijn kussen aan het uitgraven was.

Hillady

Re: Praten in slaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:34

Hahah die app ga ik ook maar eens installeren :')

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:35

Toen ik nog iets van 8 was, ben ik een keer in mijn slaap naar de wc geweest (ik heb wat met wc's...) en heb daar mijn onderbroek uit gedaan, ben zonder onderbroek weer terug in m'n bed gaan liggen. En ja hoor, wat lag daar die ochtend? :))

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:36

Dit is geweldig _O- Ik ga ook die app maar installeren, wie weet komt er nog wel wat uit!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:37

Ik praat ook in mijn slaap. Mijn vriend lacht zich vaak krom als ik slaap. Hij kan dan ook gewoon zeggen; wat zei je moppie? En dan herhaal ik het ook gewoon. Zo heeft hij het ook een paar keer opgenomen. Soms kan ik er echt helemaal niks van maken, dan klinkt het gewoon best creepy. Vorige keer had hij het ook opgenomen en had ik schijnbaar uit het niets gezegt; let's get this party started :o

kriistellx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:44

Ik heb de Dream Talk app. Elke keer als ik bij een vriendin logeer zetten we de recorder aan, en toen we het terugluisterde hadden we hele gesprekken met elkaar gevoerd :')

Vriendin: nu... Nu.... Nu.... STOP! Wie is dat?
Ik: ik.
Vriendin: wie is dat
Ik: ik.
Vriendin: ja nu moet je naar rechts
Ik: ja dit is toch echt danny's huis.

Een andere keer hadden we dit gesprek:
Ik: weet je het nou echt niet
Vriendin: ja hoor
Ik: nee dat is niet waar
Vriendin: nouja het maakt niet zo veel uit
Ik: nou
Vriendin: ja ik weet het nu wel ja?

En weer een andere keer was zij de enige die iets had gezegt, en dat was: 'Hartstikke hard' met een hele harde kreun erachteraan :') en elke keer als ik dat terugluister lig ik helemaal in een deuk.

En een keer op vakantie heb ik blijkbaar dit tegen mijn vader gezegt:
*vader loopt kamer binnen*
Ik: mag ik het geld?
Vader: welk geld?
Ik: doe maar in het zakje
Vader: ik heb geen geld
Ik: doe maar in het zakje en dan geef je het
En toen ging me vader weer weg :P

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:47

Lig in een deuk om al die verhalen :')

Die app ga ik ook maar eens downloaden. Schreeuw mezelf regelmatig wakker in mn slaap.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:52

Ik vind die gasexplosie nog steeds wel de leukste. Dit topic is vooral leuk als je een beelddenker bent :')

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:55

Mn vriend en ik praten allebei in onze slaap haha. Wil weten niet weten wat voor gesprekken we hebben als we allebei slapen en praten haha

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:55

Jorinda schreef:
Ik vind die gasexplosie nog steeds wel de leukste. Dit topic is vooral leuk als je een beelddenker bent :')

+1 :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 20:01

Volgens mij wordt dit zo'n standaard topic waar iedereen elke dag "zijn nachtelijke verhalen" verteld. :')

Mijn toenmalige vriend had inderdaad die app ook, en toen hebben we een heel gesprek in onze slaap terugbeluisterd :')

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 20:04

Ooo! Geweldig dit!
Zelf praat ik niet in mijn slaap (denk ik) maar mijn zus en broertje doen het wel!
Vooral mijn broertje heeft van die periodes dat ie gaat slaapwandelen enzo maar dat is wel wat minder aan het worden.
Denk dat ik die app ook maar ga downloaden, niet voor mijzelf, maar om te bewijzen dat mijn vader wel degelijk snurkt en ik daar wakker van wordt! ( Mijn ouders slapen op de 1e verdieping, ik op de 2e, deur dicht en ik hoor het nog)

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 20:05

Ik praat ook in mn slaap en mn dochtertje, net anderhalf jaar ook. Hahha.
Roept ze opa en papa en poes paard oef oef.
Van mezelf weet ik niet.

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 20:07

Geweldig :') :')

Zelf geen last van

Je kan toch die opnames op een site zetten zodat andere ze ook kunnen beluisteren?
Volgens mij had een andere bokker dat ook gedaan, die zei toen ' 1,2,3,4,5,6 pony's' oid :')

moonfish13

Ik heb het ook als ik echt heel moe ben.
Soms zie ik s'morgens dat er dingen veranderd verplaatst zijn waarvan ik echt denk: wáárom heb ik dát daar neergezet?
Paar dagen geleden een klein plastic bakje met water, dekseltje erop.
Daarna nuchter geworden en het op mijn bureau gezet, maar ik ben er nog steeds niet achter wat daar nou de gedachte achter was.

Verder kan je mij ''wakker'' maken, en na drie keer werd mijn moeder dan pissed off en was ik me van geen kwaad bewust. :roll:
Gewoon nog ver weg en geef dan in mijn slaap andwoord.
Als mijn broertje in de caravan liep te kloten voor het slapen gaan in bed, had ik ook nog wel eens de neiging om naar hem te gaan schelden als ik in net slaap gevallen was. O:)

Mijn vriend heeft het ook eens met me gehad, kreeg ik s'morgens de vraag was er in godsnaam was vannacht.
Ehm niks..? >;) Echt wel je deed dit en dit! Daar zat ik dan: :?
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 23-05-13 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Solaria_Liz

Mijn vriend praat ook in zijn slaap. Ik vind het super grappig.
Soms schreeuwt hij iets of begint hij te schelden.. Ik schiet dan bijna in de lach hihi

Ellentjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 20:10

Haha slaap praten heel herkenbaar!
Geregeld zit ik rechtop om te vertellen over de vissen die om ons bed zwemmen,
ook vecht ik graag tegen ogenschijnlijk gevaarlijke spinnen die de kamer willen overnemen! :Y)
Ruzie maken met mijn 'arme' vriend en hij heeft niet door wat hij verkeerd doet natuurlijk.
Verder beweeg ik ook erg veel en al met al kan ik zeggen dat ik de meest verschrikkelijke bed partner aller tijden ben!

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 20:14

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 20:15

Ik heb inderdaad ook een keer rechtop gezeten omdat er zogenaamd iets om het bed liep. Hetgeen wat om het bed "liep" was helaas een vriendin die bij mij logeerde, die vervolgens een wekker in haar richting gesmeten kreeg. :D Ondanks een blauwe plek hebben we erg hard gelachen :')

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 20:21

Jups herkenbaar :o
Ik praat, sla, schop, bijt, uhm en wat allemaal nog meer :s

Mams hoort mij snachts uit het werk niet thuis komen, maar als ik praat hoort ze het wel :+

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 20:21

nowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 20:26

Dat verhaal van dat mijn moeder mijn "wakker" maakt en na drie keer pissed off is, komt mij zeer bekend voor. Heb ik regelmatig last van gehad en zo nu en dan nog wel eens :P

jilinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 20:26

tegenwoordig slaap ik naar mijn weten vrij rustig door, nooit echt gepraat, maar wel heel actief :')
als mijn ouders dan 's avonds gingen slapen kwamen ze altijd even boven kijken, ik was altijd druk bezig met dingen zoeken... boeken, mp3, ds of een knuffel.

En 1 keer werd ik 's morgens wakker van de wekker en 5 minuten later kwam mijn tweelingzus, die slaapt in de kamer tegenover me, ze liep naar mijn bed en gooide MIJN kikabeer op mijn bed.
Ik heel verbaast natuurlijk want die lag altijd bij mij onder de deken, dus hoe zij daar nou aan kwam. :?
Dus ik vroeg het en zij had geen flauw idee, de beer lag gewoon zomaar naast haar bed :))
Daarna bij mijn moeder gaan vragen, die vertelde dat toen mijn ouders 's avond boven kwamen ik op stond en naar de kamer van mijn zus liep, ik dumpte mijn kikabeer in haar bed en ging weer fijn verder slapen _O-

de volgende dag weet ik ook echt niets van mijn nachtelijke avonturen :o

Ik ga ook nooit meer naast mijn beste vriendin in de tent liggen :') in de 1ste op kamp gedaan, maar ik kwam de volgende ochtend bont en blauw de tent uit omdat mijn vriendin schopt, slaat en gewoon lekker overdwars gaat liggen :+

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 20:29

Haha hilarische dingen hier tussen :D

Ik ben ook een slaap prater, en mijn vriend eigenlijk ook, dus er gebeurd hier nogal wat. Maar eergister was het niet praten maar doen wat ik mee maakte:

Ik werd midden in de nacht wakker met de gedacht:
"mijn armen doen toch echt pijn!"
Ik deed mijn ogen open en wat zag ik ?! = ik had het nachtlampje (zo'n ouderwets bol ding) met beide handen uitgestrekt richting zijkant van het bed vast.
Ik in mezelf:
"oke, daarom heb ik pijn aan mijn armen, mijn spieren zijn verstijft" en ik val terug in slaap.
Even later word ik weer wakker:
"maar waarom ben ik in godsnaam de nachtlamp aan het omhoog houden?!"
Ik heb hem maar vlug terug gezet, al verliep dat niet helemaal vlot aangezien ik nog half sliep :')
snap nog steeds niet waarom ik dat deed.