Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Ik schop, ik sla, ik schreeuw, ik praat terug, antwoord, zit rechtop, heb mn ogen open, maak er handgebaren bij...
Al menig keer 's ochtends wakker geworden met boze vriendlief naast me, blijkbaar heb ik dan heel naar tegen m gedaan en kan me er écht niks van herinneren..
Als ik overdags iets negatiefs meemaak, krijgt diegene er 's nachts goed van langs
Ook wel leuke dingen: Kon een keertje niet winnen met Mario en 's nachts heb ik dus onwijs op mn vriend zn rug liggen bonken "stomme paddestoelen, stomme paddenstoelen, ga dood!"
En een keer een fotolijstje in zn rug lopen zoeken, was er van overtuigd dat die daar ergens meost liggen.
Was met mn vriendin op vakantie en we hadden onwijs last van een orkaan in de buurt, dus beetje in de hotelkamer gekluisterd. Ik zat CSI te kijken maar was blijkbaar in slaap gevallen. Zij houdt daar helemaal niet van, dus pakte de afstandsbediening om te zappen. Op het moment dat ze de ab greep, begon ik te vragen waarom ze dat deed, of ze niet zag dat ik CSI aan het kijken was.. Zij de ab teruggelegd, ik netjes bedankt. Ondertussen oorverdovend gesnurk van mij, dus waagde ze weer een poging. Waarop ik dus weer over de zeik was dat ze wilde zappen
.
En heeeeeel soms ook wel lief: ben een keer de hele kamer doorgegaan om kusjes te geven
HAHAHAHAHA DIE GASEXPLOSIE![]()
![]()