Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jiehaaa schreef:antje_vip schreef:Eigenlijk krijg ik alleen maar meer zin om te shoppen door dit topic. Jiehaaaa herinnerd mij er net weer aan dat ik laatst leuke schoenen bij Van Haren heb gezien!
Sorry!Doe het niet! Je kan het!

Neroo schreef:Ik herken dit enorm. Helaas haha!
Waar ik mezelf eerst te buiten ging aan eten, maar nu dat niet meer gaat is het gat in mijn hand alleen maar groter te worden.
Als ik niet lekker in me vel zit ga ik kopen, als ik lekker in me vel zit ga ik kopen, als ik wat te vieren heb moet er iets gekocht hebben. En het liefst schoenen. Met als gevolg aan het eind van mijn geld nog 2 weken door zien te bikkelen tot ik weer beur
Menino schreef:Neroo schreef:Ik herken dit enorm. Helaas haha!
Waar ik mezelf eerst te buiten ging aan eten, maar nu dat niet meer gaat is het gat in mijn hand alleen maar groter te worden.
Als ik niet lekker in me vel zit ga ik kopen, als ik lekker in me vel zit ga ik kopen, als ik wat te vieren heb moet er iets gekocht hebben. En het liefst schoenen. Met als gevolg aan het eind van mijn geld nog 2 weken door zien te bikkelen tot ik weer beur
ja mijn moeder heeft dat ook, die wordt echt gestoord koopziek als ze op dieet is. Echt absurd. Dan kan ze iedere week een paar schoenen van 200 euro kopen![]()
Heb het zelf ook wel een beetje, maar niet zo erg
Ik heb echt een gat in mijn hand!
Elke keer als ik in de stad ben, neem ik wel een potje mee..
Joolien schreef:Menino schreef:
ja mijn moeder heeft dat ook, die wordt echt gestoord koopziek als ze op dieet is. Echt absurd. Dan kan ze iedere week een paar schoenen van 200 euro kopen![]()
Heb het zelf ook wel een beetje, maar niet zo erg
Dat komt door een bepaalde emotie waar je dan blijkbaar toch niet mee om kunt gaan lijkt mij zo.
.... leegte.