kaatje77 schreef:Hier ook graag een pb als ik enigsinds iets voor je kan betekenen, mijn pb staat open.
Heb ook een zoontje verloren, weet als geen ander hoe je geleeft wordt en er van je wordt verwacht om door te gaan, maar dat is niet zo gemakkelijk zoals anderen er op kijken.....
Bij mij kwam de klap ook pas na een paar maand, gelukkig hebben we een hele goede hulpverlener gehad die ons er bovenop heeft gebracht, maar hier blijf je gewoon elke dag aan denken.
Je moet zelf zoiets meegemaakt hebben en dan nog mag en kun je niet oordelen over een ander
Ik hoop dat de kaartjes enigzins energie geven om toch door te gaan
Had via pb het adres al gekregen en nog niet in het topic zelf gereageerd. Lees nu bovenstaande. Vooral de zin Je moet zelf zoiets meegemaakt hebben en dan nog mag en kun je niet oordelen over een ander is zo waar. Ik heb gelukkig geen kind verloren maar wel een broer. Ik zie aan mijn moeder wat dit met haar doet. En inderdaad je mag en kunt nooit oordelen over een ander.
Ik hoop dat Orrie wat heeft aan de kaartjes. En dat ze uit het enorme zwarte gat gaat komen. Sterkte voor haar en ieder die om haar heen staat.