Stress, hoe rust pakken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Melvern

Re: Stress, hoe rust pakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 10:23

Ik heb hetzelfde. Zit ook in het laatste jaar en heb zo verschrikkelijk veel te doen. Ik heb daarbij pfeiffer en op 2de paasdag mijn rug gebroken, ook nog in augustus geopereerd aan mijn knie, een mega achterstand dus. Ik werk me een ongeluk om alles af te krijgen, zit tot diep in de nacht achter de laptop. Nou ben ik vorige week compleet ingestort en ben nu al 1,5 week thuis omdat ik het niet meer trek. Gister ben ik in gesprek geweest op stage en ik word onvoldoende gezet... Heel vervelend maar wat voel ik ineens een rust. Ik hoef niet meer tot diep in de nacht te werken want ik red het dit jaar toch niet meer. Morgen ga ik in overleg of ik het jaar over kan doen ( met een hoop vrijstelling omdat ik mijn schoolwerk allemaal af heb. Alleen stage nog niet ) of dat ik een verlenging kan krijgen en zo de boel kan ophalen. Natuurlijk baal en en had ik graag in juni mijn diploma maar ik werd gillend gek en durfde niet verder te kijken dan eind mei... Nu is dat over en kan ik even rustig aan doen...