Het wordt weer bikinitijd..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ben jij tevreden met jezelf?

ja
189 (41%)
nee
263 (58%)

Totaal aantal stemmen: 452

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:57

Ik ben altijd heel erg mager geweest. Had weinig vorm in m'n lijf en uitstekende heupbotten. Nu sinds een jaar ben ik 10 kilo aangekomen en heb ik ineens een 'normaal' lijf, vormen eraan en zelfs een buikje haha. Mijn buik was altijd superstrak en nu niet meer, maar ik ben er blij mee en ben er trots op. Ik zal de eerste zijn die in een bikini loopt, kom maar op met een lekker bruin kleurtje en lekker bakken op het strand. Ik schaam me nergens voor. Ik heb ook flinke bovenbenen (altijd al gehad) en ook een beetje putjes hier en daar, maar het zal me een zorg zijn :D
Niet onzeker daarover zijn, je belemmert jezelf zo... Geniet van het zonnetje en schijt aan de rest...

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:03

Ik durf wel in bikini maar dat is ook zeker wel anders geweest. 1,5 jaar terug woog ik 65 kg met mijn lengte 1.60.. Is niet dik maar ook niet echt slank zeg maar. Ik was mijn figuur zat en ik wist waar de oorzaak lag.. FRITUREN. Ik kon wel elke dag frituren en van die energiedrank weg werken etc. Nu mag ik ongeveer 1x in de week snacken :o en jewel steeds meer kreeg ik mijn oude lichaam weer terug :D toevallig stond ik vanochtend op de weegschaal en hiep hooooii 51,8.. Mijn doel was 55 kg maar wil toch wel graag naar de 50 :+

Okey ik ben nu slanker tevreden ben ik nog niet.. Ook ik heb stevigere benen en heupen en ik ben niet zo groot. En ik heb ook van die leuke love handels, en ik weet al ga ik 50 wegen dat die dingen er nog steeds zitten... Mijn tip koop een bikini broekje die je aan de zijkant zelf moet strikken dan knelt het ook niet zo lelijk met een vetkwabje :D
Laatst bijgewerkt door doemaar op 04-05-13 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:04

Ik ben ook geen fan van bikini's. Vind ze zo bloot en vrouw onvriendelijk. Vooral die standaard broekjes, die vaak hoog uitgesneden zijn. Enige wat ze bedekken is je schaamlippen en je buttcrack, maar voor de rest kan je net zo goed naakt lopen, is toch bijna hetzelfde.

Ondanks dat draag ik ze wel, maar zoek ik altijd wel naar broekjes die niet zo hoog uitgesneden zijn en die mijn hele linker en rechterbil wel bedekken. Liefst van die sportbroekjes, maar die zijn haast niet te vinden! Behalve in de sportwinkel, maar dan zijn ze peperduur en vaak niet zo mooi...

Ik ben niet dik. Hoewel ik wel een periode overgewicht heb gehad in mijn tienerjaren.. Nu heb ik dat niet meer, maar daar heb ik wel wat voor gedaan, om daar vanaf te komen.

Ik heb nu echter wel striemen op mijn billen en dijen, omdat mijn huid zo uitgerekt was, iets wat je in bikini dus prima ziet..

Ook heb ik ongelijke borsten, is mijn buik niet plat, flubberen mijn love handjes mooi heen en weer als ik wandel, heb ik pukkels op mijn schouders en rug...

Maar weet je wat, ik wandel gewoon rond in mijn nu nieuwe knalroze bikini.. Want ondanks al die inperfectheden ben ik blij en trots op mijn lichaam. Ik ben een mens, geen gephotoshopte model op de voorkant van een tijdschrift, en daar horen al mijn inperfectheden bij.

Of ik ze nu wil of niet, ze zijn er. Ze maken mij tot wie ik ben.. En dan kan ik het maar beter wel accepteren. Zeker de dingen die ik niet kan veranderen met sporten en gezond eten.. Want anders voel ik me klote... En dat is een gevoel die ik niet wil hebben.

Ik mag er zijn. Iedereen mag er zijn. Want iedereen is iemand, dik, dun, rond of vierkant en daar mag je trots op zijn.
Laatst bijgewerkt door ElineS op 04-05-13 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:05

Volgens mij denkt bijna iedereen dat z'n benen dik zijn, komt omdat je ze van bovenaf ziet dan lijken het van die monsters. Terwijl ze negen van de tien keer alles behalve te stevig zijn maar gewoon normale slanke benen :+

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:15

BarbaLala schreef:
Kwanyin, Je bent een zandloper? Dat is het meest gewilde figuur :j (En ook het mooiste vind ik.)

Nee is een zandloper niet breed vanboven en smal naar beneden? Mijn vriend noemt het een achtfiguur :D . Ik ben breder aan mijn heupen en bovenbeen, boven mijn heupen word ik weer wat smaller en naar mate je naar boven gaat aan mijn borstomvang weer wat breder.

Of ja, dat lijkt ook wel op een zandloper :D .

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:17

Globaal de verschillende "modellen" vrouw :+
Banaan, appel, peer, zandloper.
Afbeelding

Kwanyin

Re: Het wordt weer bikinitijd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:23

Oh ja dan ben ik zeer duidelijk een zandloper :D :D .

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:24

Welkom bij de club :+

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:34

Pfffff TS ik herken mezelf zo erg in jou verhaal... -O-
Ik weet echt hoe het is om je zo rot te voelen over jezelf, om jezelf te willen verstoppen..
Ik vind de zomer heerlijk, alleen de kleding wat er bij komt kijken vind ik verschrikkelijk.
Ik zou zo graag zelfverzekerd in een bikini rond willen lopen, maar dat durf ik echt niet.. :o
Ook durf ik geen korte broeken/jurkjes aan. := Ik ben opzich niet dik ik heb maat 36/38 en een smalle taille maar heb wel dikke bovenbenen en flinke kuiten waar ik me mateloos aan irriteer. ^) Mijn vriend zegt regelmatig hoe mooi hij me vind etc. Dat vind ik ook erg lief alleen ik moet het zelf nog gaan geloven en leren om van mezelf te houden.

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:39

Ik ben aardig tevreden over mezelf net weer een aantal kilo afgevallen dus kan de zomer zo wel door.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:39

We gaan elkaar gewoon motiveren om er wat leuks van te maken, :D mensen die willen sporten, ik zit momenteel barstensvol energie en vol goede ideeën, hahaha.

*\%/* Ben momenteel een vrolijk energie bommetje

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:40

Banaan? :+
Ik zit denk ik tussen een banaan en een peer in? :')

Ik ben wel tevreden over mijn figuur, vind het niet erg om een bikini aan te hebben. Alleen ik had wel wat bruiner willen zijn. :P
Iets dikkere benen zou ik ook wel wat mooier vinden, maar op zich ben ik best tevreden. :j

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:42

Ik schrik er eigenlijk van hoeveel mensen zó erg ontevreden zijn van hun eigen lichaam. En weet je wat? Ik ben ervan overtuigd dat als we alle lichamen naast elkaar zouden zetten, de mensen van zeker negen op tien mensen die hier reageren zouden vinden dat die wèl een mooi lichaam hebben :) .

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:46

Ik heb ook een zandloper figuur, maar dan met te veel vetjes :')

Ik ga deze zomer waarschijnlijk niet eens zwemmen. Vind dat ik van alles net iets te veel heb, en ik schaam me al in een broek die tot aan mijn knie komt.

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:47

Werecat schreef:
Ik heb ook een zandloper figuur, maar dan met te veel vetjes :')

Ik ga deze zomer waarschijnlijk niet eens zwemmen. Vind dat ik van alles net iets te veel heb, en ik schaam me al in een broek die tot aan mijn knie komt.

Heb ik dus ook last van.. -O-

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:48

Ga maandag wel beginnen met fitness, en ik wil graag weer hardlopen.
Ik hoop daardoor wat meer zelfvertrouwen te krijgen. :)

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:50

Ik meld me ook!
Door een te trage schildklier ben ik enorm aangekomen, helaas niks aan te doen behalve sporten sporten sporten en gezond eten. Zie er nu al tegen op om vrolijk in bikini rond te lopen als vriendlief met zijn vriendengroep mee wil naar het zwembad of strand..

En naast dat ik niet de slankste ben, ben ik ook nog is een melkfles zo wit.. :+

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:52

Op het strand heb ik er minder problemen mee dat ik spierwit ben, dan wanneer ik gewoon een korte broek aan doe. Raar eigenlijk. :P
Laatst bijgewerkt door Spirit op 04-05-13 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:54

Heb nee gestemd.

Ik begrijp nooit dat in het voorjaar weer de pret van.nieuwe bikini's losbarst. Ben ik.de.enige die hier a) niet vrolijk van wordt en b) niet elk jaar 3 verschillende sets wil scoren om de blits te maken? Ik gebruik jaren dezelfde en als ie af raakt baal ik... weer wat nieuws zoeken wat enigzins niet onflatteus maakt.

Please zeg me dat dit een rare hype is?

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:56

Ik ben onwijs ontevreden met mezelf := Ik heb al jaren niet meer met gewoon een bikini gezwommen maar met zwemshort er overheen, anders durf ik niet :o
Maar ik houd zo van mooie bikini's, dat ik dus ook iedere keer nieuwe shorts moet kopen die erbij passen :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:57

Ben nu wat te zwaar en daardoor is mijn zandloper meer een peer geworden. Zou liefst een banaan willen zijn, ondanks dat ik zandloper mooi vind is banaan het makkelijkst met leuke kleding.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:58

Ik heb geluk dat ik geen melkfles ben, mijn buik en benen zijn een jaar niet in de zon geweest, maar zijn nog steeds bruin :=

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:59

Ik heb Ja gestemd. Kan me er niet al te druk over maken.
Normaal heb ik maatje 40/42.. (nu zie ik er uit of ik een skippybal heb ingeslikt :D )
Niet de slankste dus, heb wel een zandloperfiguur, en daar ben ik erg blij mee.

Ik ga gewoon in bikini, geen probleem.Ik ben veel meer dan alleen de buitenkant, en als mensen niet
verder kijken dan wat cellulitis op mijn billen, dan hoef ik ze ook niet om me heen.

jans1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 12:00

I <3 zwemmen!! ik ben alleen altijd heeeel verlegen als ik in een bikini loop -_- , nogal iritant!! ik denk dat ik een soort banaaaaaantje ben :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 12:09

Ik ben al meer tevreden maar niet 100%. Ik ben van de 57 kg naar de 74 kg gegaan. Ik voele me echt heel dik. Nu stond ik vanochtend op de weegschaal en stond er 64,2. Ik schommel nu heel erg van 63,9 naar 64,5. Mijn doel was 62 kg maar ik merk dat ik er een kick van krijg en wil toch naar de 60!

Ik fiets meer, rij meer paard drink geen cola/sinas meer en eet een stuk minder (soms te weinig). ben nog op zoek naar een goede balans. Maar ik ga gewoon in bikini..:D