Vandaag gelukkig allang gedaan, morgen weer een dag.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
iets aangenamer dan evy gruyaert vind ik persoonlijk
Mag ik me hier ook (weer) melden? 
Inmiddels lekker op dreef met sporten, doe ook 2x per week salsa dansen, start to run en ben daarbij over de helft, en ga een paar x per week een flink stuk fietsen op de mountainbike. Alleen is dat allemaal cardio en wil toch wat kracht erbij doen om wat strakker te worden. Ga proberen om het elke dag 's ochtends voor m'n werk te doen omdat ik 's avonds al ga hardlopen/dansen/fietsen/paardrijden. LisErm94 schreef:Mooie OP Ukkie!
Wat betreft je eten, op hoeveel kcal kom je uit?
Ik heb no more trouble zones vandaag weer gedaan, blijft mijn favoriet
Vandaag de gewichten proberen omhoog te doen, aangezien ik NMTZ met minder zware
gewichten doe als de andere workouts. Maar 4kg vond ik echt nog te zwaar
in met name het 1e circuit.. Dus daar even de 3kg erbij gepakt de tweede ronde.
Dus nog even doortrainen
Tijdens deadlifts vind ik het altijd te weinig, maar dat neem ik dan maar voor lief.
Gewoon een kantoorbaan en spek zat. Ik loop ook helemaal niet snel, vind ik ook helemaal niet interessant, ik doe het echt voor mezelf en:
Fijn en duidelijk uitgelegd allemaal.
Ik heb vooral in deel 1 en het begin van deel 2 meegepraat en daarna in meeleesmodus gegaan, maar ik doe nog steeds de workouts! Ik wissel shred, ripped, NMTZ en YM af, afhankelijk van hoeveel energie ik die dag heb.
.
.
Of ik overschat mijn porties, of die app klopt van geen kant! Zit nu na mijn ontbijt al op 45% van wat ik mag hebben op een dag. Nou als ik minder eet als ontbijt dan ga ik echt van mijn graatje tegen 11 uur.
Als je nou heel veel af moet vallen dan snap ik het wel, maar dat is voor mij ook (nog) niet zo.