Sachet schreef:Maar bij crohn val je toch af?? Ik absoluut niet namelijk
Dat hoeft niet de vrouw van mijn stiefbroer heeft ook Crohn zij valt vrijwel niet op maar had wel vrijwel de zelfde symptonen. Nu dat ze een speciaal dieet volgt heeft ze er vrijwel geen last meer van 
Andere vriendin van mij heeft vermoedelijk crohn of iets in die richting. Zij valt ook niet af. Maar bij haar zijn nog meer symptonen. Er is wat mis gegaan tijdens een operatie en sinds dien zijn haar darmen blijvend van streek. De dokters zeggen dat het wat van Crohn heeft maar vinden niet dat het een diagnose nodig heeft. Gezien ze weten hoe het gekomen is... persoonlijk vind ik het maar belachelijk.
Zelf heb ik ook 2 jaar ziekenhuis in en uit gelopen om te onderzoeken wat er met mij aan de hand was. En na de zoveelste keer dat mijn benen het begaven was ik er echt spuug zat van dat ze mij aan probeerden te praten dat ik mijn benen gewoon niet vertrouw. Nee tuurlijk ik ga voor mijn lol de trap af donderen -_-"
Inmiddels is duidelijk dat mijn hersens verkeerde of halve signalen naar mijn rug stuurt wat voor alle problemen zorgt. Alles is verklaart maar een naam heeft het niet. En hoe zijn we hier op gekomen? omdat ik bleef aandringen op onderzoek... Ik me benen niet vertrouwen serieus wie bedenkt zo iets?! man wat was ik pissig.
als het om artsen gaat, tja blijf heen gaan. Laat je niet wegsturen! vaak willen ze je makkelijk af dingen omdat er 'nog zo veel anderen' ziek zijn. En soms nemen ze daardoor de echte zaken niet serieus en maken ze hiermee een fout om het te beoordelen als onnodig.