Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik kan niet eens de helft van zo'n pil doorslikken want die blijven hangen en komen een paar seconden later weer omhoog (ook al blijft ik water door drinken) Waarom ik telkens weg werd gestuurd zal wel komen omdat ik heel veel gezondheidsproblemen had. Deze werden nooit serieus genomen, door geen enkele dokter (bleek dus heel veel bij een B12 tekort vandaan te komen waar ik zelf achter kwam toen ik een kopietje opvroeg van het bloedonderzoek. en dan durven ze nog te zeggen dat je geen tekort hebt en je daar niet zo ziek van kunt zijn) Tegenwoordig kijken dokters niet verder dan hun neus lang is, en als ze het niet weten sturen ze je naar de psycholoog want dat is wel zo makkelijk. Ik ervaar het ziekenhuis echt als een lopende band waar stickers worden geplakt. Ik liep altijd in Leeuwarden en daar zeiden ze iedere keer weer dat het gewoon PDS is en dat je er niet dood aan gaat. En dan kwam ik weer met een verwijsbrief voor de psycholoog thuis en ladingen laxeermiddel. Ik ben ook naar (verschillende) psychologen geweest, voor het zelfde geld zou het wel iets psychisch zijn en je wilt er graag vanaf dus je probeert alles wat mogelijk is. Maar dat heeft ook niets uit gemaakt. Door de internist in Dronten (de eerste arts die mij serieus nam en zei dat ik zo snel mogelijk met B12 injecties moest beginnen) ben ik ook door verwezen naar een MDL arts in Lelystad. Maar deze zei net als die anderen nog voor ik alles had verteld dat je er niet aan dood gaat en zo ging ik weer met laxeermiddelen naar huis. Dusja ik kom zo niet echt verder.. Als je namen voor mij hebt voor de artsen waar jij zulke goeie ervaringen mee hebt dan hoor ik dat graag via PM. Het liefst ga ik namelijk niet weer naar Leeuwarden.
Wendy schreef:Janneke2 schreef:(Ziekte van Crohn is weer wel internistenwerk, maar kan ook goed genezen via orthomoleculaire middelen.)
En dat laatste geloof ik dus helemaal niks vanHeb je daar een wetenschappelijke onderbouwing van?
Maar nu de feiten.
Glossi schreef:Sizzle, voor jou stelt het misschien niet veel voor maar ik heb niet veel energie en dan is een autorit van 2,5 uur behoorlijk lang/zwaar want na 2,5 uur autorijden ben je er nog niet. Dan moet je ook nog in het ziekenhuis rond lopen en wachten tot je aan de beurt bent voor een gesprek. Ook kan ik zelf niet zo ver rijden dus dan moet ik daar iemand voor vragen. Daarbij zijn er ook artsen die dichterbij zitten en ook goed zijn alleen ben ik nog even opzoek naar namen. Waarom dan moeilijk doen als het makkelijk kan?