mensen die geen water lusten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lust jij water?

ja natuurlijk lust ik water
266 (69%)
ik heb liever frisdrank, maar ik lust het wel
71 (18%)
nee ik lust geen water
46 (12%)

Totaal aantal stemmen: 383

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:19

ik drink niets anders dan water! en lus geen cola :P

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:20

Het is niet zo dat ik het lekker vind. Maar ik lust het zéker. Water echt niet lusten kan gewoon niet lijkt me..

paardjes123

ik hou niet van koffie, thee, frisdrank, alcoholische dranken en sap. Eigenlijk alleen water en limonade

LoveBodin

Ik vind het heerlijk. Vroeger was het haast het enige wat ik dronk.
Nu drink ik ook meer melk, maar nog steeds zeker een liter water per dag.
Ik was juist het andere extreem: ik lustte geen koolzuur, dus geen frisdranken. Ook limonade vond ik niet geweldig. Altijd water :Y)
Kreeg ik ook altijd: weet je 't zeker? wil je echt water? Niet aanmaak/cola/fanta/weetik't.
Cola vind ik trouwens nog steeds vies, een glaasje fanta per week/maand gaat nog, maar heel veel meer niet :Y) . Zoete troep allemaal

ElineS

Re: mensen die geen water lusten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:25

Ik drink nooit water.. Ja, als ik echt uitgedroogd ben vanwege sport of de warmte, dan vind ik het lekker. Maar verder ook niet. We hebben dan ook altijd ander drinken in huis; ijsthee, cola, appelsap etc.. Als dat op is, zoals vandaag bijvoorbeeld en morgen gaan we pas boodschappen doen, dan drink ik liever een hele dag niet, dan dat ik water drink, ook al heb ik dorst :'). Ook thee vind ik niet lekker.. Warme dranken ben ik sowieso niet van.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:35

Ik drink alleen water en een paar koppen zwarte koffie per dag. In de winter kan het zijn dat water me een beetje tegenstaat (en dan drink ik gewoon door evengoed), maar verder hoef ik niets anders, ik vind het heerlijk :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:36

Ik vind water dus ééééééécht niet lekker! Heb een hele tijd 1.5 liter per dag gedronken, maar vond het altijd zo vies.

Ik heb ook totaal geen trek meer in mijn eten als ik tussendoor een slok water neem :r

Oplossing: klein beetje frambozen siroop erdoor :+

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:38

takkie_muis schreef:
Heb liever wat suiker na het fietsen , water lust ik opzich wel

Waarom suiker? Suiker heb je helemaal niet nodig om te functioneren .. water wel

Ik ben helemaal fan van water, als ik veel water en groene thee drink voel ik me heel clean :') Mijn lievelingswater is spa, maar drink het meest water uit de kraan.

Wat ik me dan afvraag: staan de mensen die geen water zeggen te lusten dan ook met een fles cola op de loopband bij de sportschool? :))

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:40

Nog een leuk, toepasselijk plaatje:

Afbeelding

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:41

Natuurlijk heb je suiker wel nodig :D

Ennuhh, ik heb thuis een loopband etc. en daar nam ik dan wel altijd een flesje cola mee ja :+ Alleen dat was niet zo fijn, dat prik in een al pijnlijke keel van het hijgen.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:42

Ik vind water verschrikkelijk. Zelfs medicijnen neem ik met cola in omdat ik het anders echt niet weg krijg.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:47

Aan water zit geen smaak dus ik snap niet hoe je dat niet kunt lusten. Ik drink alleen maar water en thee.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:49

Ik vind het ook heel apart dat mensen het niet lusten.
Zelf ben ik ook gek op water. Goed voor je huid, gewicht en echt het enige wat écht helpt tegen dorst.
Frisdrank etc drink ik wel, maar ijskoud water met wat citroensap vind ik 1000 keer lekkerder.

moonshine88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:49

Ik drink het met perioden. Vooral zomers en swinters heel weinig.

Het is inderdaad zonder E-nummers en suiker maar fleswater en kraanwater is ook niet geheel zuiver. zit ook chloor in etc. Water uit een Zwitser beekje moet je tegenwoordig denk ik drinken om het geheel zuiver te hebben....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:50

als kind was ik verzot op water, totdat sinterklaas daar een rare opmerking over maakte ( want als 6 jarige die liever water drinkt dan limo vond 'ie me raar :') ) en toen ben ik gewend geraakt aan limo, en nu mot ik geen water meer... :') ( ik zeg, indoctrinatie van de frisdrankindustrie >;) :') )

als ik supererge dorst heb drink ik het wel... Maar verder zal ik het nooit echt drinken, ik heb er gewoon geen behoefte aan. Soms doe ik wel eens een poging om van frisdrank af te kicken ( dat verdun ik wel met water vaak, houd ook niet van superzoete drankjes ) maar het gevolg is dat ik dan uitdrogingverschijnselen krijg omdat ik gewoon niet meer dan 2 glazen op een dag weg krijg. 't is niet dat ik het vies vind ofzo, maar ik krijg het gewoon niet echt weg als ik geen hele erge dorst heb...
Levensissue ( :+ ), want ik ben echt een voorstander van gezond eten/drinken... Maar krijg het niet voor elkaar

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:51

Ik vind water afschuwelijk, het smaakt naar niets. Zo naar vind ik dat. Alleen als er prik of citroen inzit drink ik het.

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:54

Kraanwater vind ik ech niet te drinken.
Spa water vind ik wel lekker vooral zomers!

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:57

Ik drink het bijna nooit, drink altijd frisdrank en 's morgens melk, maar water, liever niet, als het écht moet of als ik ergens ben waar ze water inschenken dan drink ik het wel op uit beleefdheid.
Vroeger kreeg ik water met moeite binnen, nu lukt het al wat beter maar nog steeds niet met volle goesting :+
Gewoon omdat het echt geen smaak heeft vind ik :=
Ook op warme dagen snak ik naar een glas cola of ice-tea, niet naar een glas water :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:59

Ik vind kraanwater nog wel gaan, maar alleen een slok na het tanden poetsen, maar niet om glazen van te drinken. Water uit fles vind ik echt mega goor, en dan dan met name spa (blauw of rood) echt niet te drinken. Ik drink wel limonade. haha

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:00

Het smaakt naar niets en daarom heeft het dus wel een smaak. Want hoe smaakt niets?

Ik vind het wel een smaak hebben. Maar een smaak die nergens op lijkt. Gewoon een walgelijke smaak :+

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:02

Alleen als ik echt dorst heb. Wil ik het zo drinken moet er toch wel een beetje smaak aan zitten dus spuit ik er vaak een heel klein beetje citroensap in of een beetje siroop. Niet veel maar net genoeg om het wat interessanter te maken. Verder ben ik het wel met je eens, het is natuurlijk veel beter dan al die frisdranken. Daarnaast drink ik ook zo'n 5 koppen thee per dag en vind ik sinaasappelsap ook erg lekker. Lekkerder dan cola bv.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:26

secricible schreef:
Ik lust geen water, ik vind het echt smerig... Zelfs tanden poetsen is blergh.
Ik kom zelf uit de andere kant van het land, daar vind ik het wel lekker, maar hier in den haag zit er zoveel kalk in ofzo, blergh! Ik lust het alleen met een heel klein beetje limonadesiroop, of eventueel ijs en ijskoud, met heel veel ijs er doorheen.

Al eens een waterfilter geprobeerd? Wij hebben zo'n filterkan en dat scheelt echt qua smaak. Al heb ik weer liever kraanwater :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:27

moonshine88 schreef:

Het is inderdaad zonder E-nummers en suiker maar fleswater en kraanwater is ook niet geheel zuiver. zit ook chloor in etc. Water uit een Zwitser beekje moet je tegenwoordig denk ik drinken om het geheel zuiver te hebben....

En dan maar hopen dat er niet boven in dat bergbeekje een kadaver ligt van een dier :') (ben sinds die survival programma's ook een beetje terug gekomen op zuiver water uit de berg haha)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:32

moonshine88 schreef:

Ik woon in Zwitserland en ben deze zomer echt heel ziek geweest, toevallig na het drinken uit een beekje. :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:37

Ik hou ontzettend van water, heb na 3 slokken drinken-met-smaakje er alweer hoog genoeg van.
Ik drink dus ook alleen maar water behalve bier/wijn als ik uit ben.
Ook geen thee en koffie. Hele dag door 2 L water.