Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Zoete troep allemaal
. Ook thee vind ik niet lekker.. Warme dranken ben ik sowieso niet van.
takkie_muis schreef:Heb liever wat suiker na het fietsen , water lust ik opzich wel
Mijn lievelingswater is spa, maar drink het meest water uit de kraan.
) en toen ben ik gewend geraakt aan limo, en nu mot ik geen water meer...
( ik zeg, indoctrinatie van de frisdrankindustrie
)
), want ik ben echt een voorstander van gezond eten/drinken... Maar krijg het niet voor elkaar 

secricible schreef:Ik lust geen water, ik vind het echt smerig... Zelfs tanden poetsen is blergh.
Ik kom zelf uit de andere kant van het land, daar vind ik het wel lekker, maar hier in den haag zit er zoveel kalk in ofzo, blergh! Ik lust het alleen met een heel klein beetje limonadesiroop, of eventueel ijs en ijskoud, met heel veel ijs er doorheen.
moonshine88 schreef:Ik drink het met perioden. Vooral zomers en swinters heel weinig.
Het is inderdaad zonder E-nummers en suiker maar fleswater en kraanwater is ook niet geheel zuiver. zit ook chloor in etc. Water uit een Zwitser beekje moet je tegenwoordig denk ik drinken om het geheel zuiver te hebben....
(ben sinds die survival programma's ook een beetje terug gekomen op zuiver water uit de berg haha) moonshine88 schreef:Ik drink het met perioden. Vooral zomers en swinters heel weinig.
Het is inderdaad zonder E-nummers en suiker maar fleswater en kraanwater is ook niet geheel zuiver. zit ook chloor in etc. Water uit een Zwitser beekje moet je tegenwoordig denk ik drinken om het geheel zuiver te hebben....