Verder ligt ons hele bed vol met kussens, dekbed met een dik plaid erop en als de regen dan tegen de ramen tikt of het stormt dan val ik echt binnen een minuut in slaap.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en zelfs de wekker heeft moeite om me vervolgens weer wakker te maken. Ik slaap echt overal en in welke houding dan ook. Liefst op m'n rechterzij denk ik, da's hoe ik meestal in bed kruip... en dan weet ik het niet meer, want binnen een paar minuten slaap ik gewoon

Nanne schreef:In principe slaap ik altijd en overal wel. Of ik nu op een vloer lig of een houten plank, maakt mij niet uit.
Maar in bed slaap ik meestal op mijn buik, voeten over de voeteinde van het bed en m'n kussens, 3 stuks, mee naar beneden getrokken ingewikkeld in mijn dekbed.
Ik schijn wel erg onrustig te slapen en draai nog wel eens lepeltje lepeltje naar logees toe.
Overigens word ik vaak wakker in een onmogelijke houding op een van mijn armen die dan compleet gevoelloos is.

Word regelmatig door vriendlief wakker gemaakt omdat ik het hele bed in beslag heb genomen 
) samen slaap ik lepeltje lepeltje of met mijn hoofd op zijn borstkas en zijn arm om me heen. 
Depende schreef:Nanne schreef:In principe slaap ik altijd en overal wel. Of ik nu op een vloer lig of een houten plank, maakt mij niet uit.
Maar in bed slaap ik meestal op mijn buik, voeten over de voeteinde van het bed en m'n kussens, 3 stuks, mee naar beneden getrokken ingewikkeld in mijn dekbed.
Ik schijn wel erg onrustig te slapen en draai nog wel eens lepeltje lepeltje naar logees toe.
Overigens word ik vaak wakker in een onmogelijke houding op een van mijn armen die dan compleet gevoelloos is.
Super gezellig is dat slapen met jou Nans

.
maar dan wel met het dekbed tussen m'n benen! als ik alleen slaap graag op mijn buik, 1 knie omhoog en met het dekbed tussen m'n benen. word dan wel vaak over dwars of achterstevoren in bed wakker om één of andere reden 
Sentido schreef:Op dit moment slaap ik gewoon niet
Ik ben meestal best druk in mijn hoofd en heb dan enorme moeite met slapen. Er komen telkens van die gedachtes op en dan pieker ik dan over door. Verzinnen wat ik met een miljoen ga doen wordt al helemaal rampzalig want voor je het weet heb ik het complete beeld van mijn nieuwe boerderij al bedacht en ga ik verder op hoe ik het land voor mijn paardjes ga indelen

En anders val ik vaak goed in slaap op mijn zij, vaak ook een hand onder mijn kussen. Ah en als ik in de bus of auto in slaap val bestaat er een kans dat ik met zowel open mond als ogen zal slapen! Heerlijk altijd de reacties die je daarop krijgt

Ik moet mezelf compleet afleiden van het feit dat ik moet gaan slapen. Voorheen las ik een boek, maar m'n man werd er gek van dat hij dan het licht uit moest doen. Nu heb ik een zooi audioboeken op m'n mp3speler staan 
Raponsje schreef:Wij slapen altijd lepeltje - lepeltje en val elke avond in zijn armen in slaap en word meestal ook zo wakker.
Verder ligt ons hele bed vol met kussens, dekbed met een dik plaid erop en als de regen dan tegen de ramen tikt of het stormt dan val ik echt binnen een minuut in slaap.
als we wakker worden.
stuk of 5 grote kussens in een 1.60 bed.
Ik val meestal op m'n zij in slaap. Probeer nog wel eens ergens over na te denken maar dat lukt vaak niet want dan slaap ik al.
Slaap diep en veel. Verder droom ik heel veel en vrij extreem waardoor ik ondanks veel slaap vaak toch nog moe kan zijn.
Meestal slaap ik ook al binnen 5 minuten. Hoe vaak ik wakker word hangt af van de activiteit van m'n hamsters/ongewenste muizen.