Buurvrouw slaat kind?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re: Buurvrouw slaat kind?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 16:09

3 is natuurlijk ook een typische leeftijd. Mijn middelste is 2,5 en om het minste of geringste, varierend van geen snoepje mogen tot iets niet kunnen, gaat ze op haar rug liggen krijsen als een speenvarken. Dan ben ik blij dat mijn buren er nog niet wonen :D :D :D

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 16:17

Leuk he, kinderen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 16:19

JasmijnJoy schreef:
Jullie gaan hard.Mijn moeder wil zich er niet mee bemoeien.
De buurvrouw heeft zelf ooit tegen ons gezegd dat haar kind iets richting outisme heeft ofs.
Op de basisschool waar hij zit( ik heb daar ook gezeten) heb je dus wel pauze. EN dan mag je naar huis voor een uur. En dan begint school weer.Maar mijn moeder wil zich niet met hun bemoeien. Verder kan ik dan ook weinig doen.

Kinderen van 3 zitten niet op de basisschool.

Nessavende

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 16:22

Mindim schreef:
JasmijnJoy schreef:
Jullie gaan hard.Mijn moeder wil zich er niet mee bemoeien.
De buurvrouw heeft zelf ooit tegen ons gezegd dat haar kind iets richting outisme heeft ofs.
Op de basisschool waar hij zit( ik heb daar ook gezeten) heb je dus wel pauze. EN dan mag je naar huis voor een uur. En dan begint school weer.Maar mijn moeder wil zich niet met hun bemoeien. Verder kan ik dan ook weinig doen.

Kinderen van 3 zitten niet op de basisschool.

Kan wel.. Ik was eind 3 jaar toen ik naar de basisschool ging...

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 16:24

Eind 3, dus bijna 4.
Die zijn niet leerplichtig en hoeven dus helemaal niet te komen als ze geen zin hebben. ;)

Nessavende

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 16:27

Ik reageerde ook niet op het leerplichtig zijn, maar meer of een 3 jarige op de basisschool kan zitten of niet ;)

TS, ik denk dat er al een hoop nuttige tips zijn gegeven. Succes met dit verhaal!

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 17:10

dankjullie wel!
En op de bassischool, dar zit een kleine peuterzaal aan vast. Maar die neem ik altijd mee in het hele gedoetje in mijn hoofd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 17:39

Peuterspeelzalen gaan kinderen enkel 2 a 3 dagdelen heen, dus ook niet hele dagen.

Normaliter zit een kind van 3 niet op de basisschool, maar worden ze pas toegelaten als ze hun vierde verjaardag hebben gevierd. Meestal lopen ze 2 a 3 dagdelen op de basisschool mee als voorbereiding.